حوزه کودک و نوجوان محور بسیاری از رخدادهای شهری است

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: حوزه کودک و نوجوان برای این دوره مدیریت شهری اصفهان اهمیت بسزایی دارد و به‌عنوان یکی از سرفصل‌های کلانی، محور بسیاری از رخدادهای شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی شاهمرادی امروز دوشنبه چهاردهم آذر، در مراسم امضای تفاهم‌نامه جشنواره فیلم کودک و نوجوان با بنیاد سینمایی فارابی اظهار کرد: مسیر پرتلاطم برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان را با هماهنگی و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی و اعضای شورای اسلامی شهر به سرانجام رساندیم.

وی با اشاره به حضور مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی و هیئت همراه در اصفهان برای امضای تفاهم‌نامه بین شهرداری اصفهان و بنیاد فارابی گفت: قرارداد دوساله جشنواره و بحث راه‌اندازی صندوق حمایت از تولید فیلم‌های کودک و نوجوان، امروز که شهرداری اصفهان هم سهم دارد، با همراهی افراد زیادی به نتیجه رسیده است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: حوزه کودک و نوجوان برای این دوره مدیریت شهری اهمیت بسزایی دارد و به‌عنوان یکی از سرفصل‌های کلانی محور بسیاری از رخدادهای شهری است.

وی خاطرنشان کرد: شاهد مجموعه‌اقدامات و رخدادهایی همچون مسابقات بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان و جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سطح شهر اصفهان هستیم که همه مبتنی بر این نوع نگاه است.

سکه جشنواره فیلم کودک و نوجوان به نام اصفهان ضرب شده است

علی تمنایی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، نیز اظهار کرد: جایگاه شهر اصفهان پس از تجربه برگزاری ۳۵ دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان خاص است.

وی افزود: سکه جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان به نام اصفهان ضرب شده است. همچنین اصفهان دارای ظرفیت‌های خوبی در عرصه فیلم‌سازی است و ازلحاظ تعدد و تکثر اهالی هنر و تشکل‌های سینمایی در سطح کشور بی‌بدیل است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: امروز تشکل‌های متعدد هنری اصفهان خاصه در عرصه سینمایی افتخارآفرین هستند و در سطح کشور حائز رتبه برتر شده‌اند.

وی یادآور شد: باید ظرفیت‌های مختلف انسانی در حوزه تولید سینمایی در خدمت جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان باشد. همچنین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در جایگاه یک ابزار در کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌تواند کمک حال باشد.

کد خبر 624770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.