ذوب‌آهن ۶۴ - آویژه صنعت پارسامشهد ۵۵/ داوری هم حریف گاندوها نشد!

تیم بسکتبال ذوب‌آهن آخرین بازی دور رفت لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی برابر آویژه صنعت پارسامشهد به اتمام رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن در هفته آخر دور رفت لیگ برتر بسکتبال امروز دوشنبه چهاردهم آذر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ملت رودرروی آویژه صنعت پارسا مشهد به میدان رفت که با نتیجه ۶۴ بر ۵۵ به پیروزی سید.

اسامی بازیکنان ذوب‌آهن: آرمان زنگنه، محمد حسن‌زاده، علی کاشانی، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، محمدحسین احمدی، علیرضا سرداریان، محمدحسین جعفری، حمید ضیایی، امیرعلی قلی‌زاده و محمدرضا اکبری.

سرمربی: فرزاد کوهیان

اسامی بازیکنان آویژه صنعت پارسامشهد: هنری، حامد حسین‌زاده، مرتضی طاهری، فرید سعادت‌نیا، نوید خواجه‌زاده، مجید صادقی، علیرضا مرتضوی، حسن علی‌اکبری، علیار نجفی، امیرحسین رضایی‌فر، حسین محمدزاده و مهدی افخمی.

سرمربی: گوانویچ

کوارتر اول: پس از سه دقیقه، بازیکنان مشهد دو امتیاز کسب کردند. اصلانی با یک شوت سه‌امتیازی گاندوها را پیش انداخت. دو تیم بازی پایاپایی ارائه می‌دهند. تیم آویژه صنعت پارسامشهد چهار خطا شد. شوت بازیکنان ذوب‌آهن از درون حلقه بیرون می‌آید. پس از دقایقی که دو تیم امتیازگیری نکردند، بازیکنان آویژه صنعت پارسامشهد دو امتیاز کسب کردند و در ادامه، شوت سه‌امتیازی بازیکن ذوب‌آهن هم وارد حلقه حریف شد. در نهایت کوارتر اول با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به نفع ذوب‌آهن تمام شد.

کوارتر دوم: امتیاز اول این کوارتر برای آویژه صنعت پارسامشهد ثبت شد. بازیکن خارجی مشهد با یک شوت و توپ‌گیری، امتیازات متوالی برای تیم خود کسب کرد و کوهیان وقت استراحت گرفت. مشهدی‌ها هفت امتیاز اختلاف ایجاد کردند، ذوبی‌ها از زمین حریف یارگیری می‌کنند. کوهیان خرید جدید تیمش را به زمین فرستاد، سرمربی آویژه صنعت پارسامشهد به داوری معترض است. جعفری نخستین امتیاز خود را برای ذوب‌آهن کسب کرد. شوت گاندوها به شکل عجیبی وارد حلقه نمی‌شود. همچنان بازی به‌نفع آویژه صنعت پارسامشهد است و کوهیان وقت استراحت درخواست می‌کند. گاندوها اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش دادند و در نهایت کوارتر دوم با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ به سود آویژه صنعت پارسامشهد تمام شد.

کوارتر سوم: اولین امتیاز این کوارتر برای آویژه صنعت پارسا مشهد ثبت شد. باز هم اختلاف امتیاز به نفع مشهدی‌ها زیاد شد. دقایقی است که گاندوها عملکرد خوبی به‌نمایش گذاشتند. آرمان زنگنه چهار خطا شد. صداقت‌نیا، مدیر فنی ذوب‌آهن، به داوری معترض است و از زمین بازی اخراج شد. ذوب‌آهن چهار خطا شد. به دلیل صحبت‌های کادر فنی ذوب‌آهن با داور دقایقی است که بازی متوقف شده، فرزاد کوهیان هم از روی نیمکت اخراج شد. شش پنالتی برای آویژه صنعت پارسامشهد اعلام شد. گاندو ها روحیه خود را نباختند و بازی خوبی انجام می‌دهند. آویژه صنعت پارسامشهد هم چهار خطا شد. گاندوها اختلاف را به عدد یک کاهش دادند. در طول این کوارتر، امتیازات زیادی گرفته شد تا در نهایت کوارتر سوم با نتیجه ۴۷ بر ۴۶ به نفع ذوب‌آهن تمام شد.

کوارتر چهارم: این کوارتر با پرتاب سه‌امتیازی اکبری شروع شد. آویژه صنعت پارسامشهد وقت استراحت گرفت. گاندوها اختلاف امتیاز را به عدد هفت رساندند. گوانویچ باز هم وقت استراحت گرفت. گاندوها نسبت به کوارترهای قبلی عملکرد خوبی دارند. کوارتر چهارم به‌صورت کامل در اختیار سفیدپوشان ذوب‌آهن است و در نهایت بازی با نتیجه ۶۴ بر ۵۵ به سود ذوب‌آهن تمام شد.

کد خبر 624729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.