ضرورت اجرای پروژه‌های عمرانی با پیوست پدافند غیرعامل

معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرماندار مراغه گفت: در راستای افزایش ضریب امنیت پروژه‌ها، پیوست‌های پدافندی در پروژه‌های عمرانی ضروری است.

رحمت‌الله عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه پدافند غیرعامل یک ضرورت حیاتی برای جامعه است، اظهار کرد: هدف نهایی پدافند غیرعامل دستیابی به جامعه ایمن است و در این زمینه، آموزش و فرهنگ‌سازی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشد، گفت: در راستای افزایش ضریب امنیت پروژه‌ها، پیوست‌های پدافندی در پروژه‌های عمرانی ضروری است.

معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرماندار مراغه با اشاره به اینکه یکی از کارهای مهم در پدافند غیرعامل راه‌های جایگزین است، تصریح کرد: اقدامات جایگزین در پدافند غیرعامل مهم است و باید مورد توجه مدیران و برنامه‌ریزان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل در بخش‌های مختلف شهرستان گفت: در بسیاری از حوزه‌ها و بخش‌ها نیاز است پدافند غیرعامل اجرا و مشکلات موجود بررسی و شناسایی شود تا در مواقع بحران، بتوان بهتر برنامه‌ریزی کرد.

عطایی با تاکید بر ضرورت برگزاری مانورهای پدافند غیرعامل در دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خاطرنشان کرد: بازدارندگی و به حداقل رساندن آسیب‌ها هدف اصلی برگزاری مانور پدافند غیرعامل است.

معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرماندار مراغه تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای رزمایش در یکی از نقاط حادثه‌خیز شهر مراغه انجام شده است تا بر اساس برنامه‌ای مدون، نیازسنجی در جهت بهتر برگزار کردن این رزمایش صورت گیرد.

کد خبر 624718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.