عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ آذرماه

در این بسته خبری از تامین ۱۲۰۰ تن شن و ماسه توسط شهرداری پردیس تا برکناری شهردار ابهر و آماده‌سازی دو انبار نگهداری شن و نمک در فیروزکوه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برکناری شهردار ابهر شد

سکونت نداشتن در محل خدمت دلیل رأی اعضای این شورا به استیضاح شهردار و برکناری او اعلام شد.

تأمین ۱۲۰۰ تن شن و ماسه توسط شهرداری پردیس

رضا کارخانه، شهردار پردیس گفت: ستاد برف‌روبی شهر در آماده‌باش کامل قرار دارد و یکهزار و ۲۰۰ تن شن و نمک برای بارش‌های پیش رو تأمین شده است.

۲ انبار نگهداری شن و نمک در فیروزکوه

رضا صادقی، شهردار فیروزکوه گفت: با توجه به احتمال تشدید بارش برف ۲ انبار نگهداری شن و نمک در این شهر برای مقابله با بارش احتمالی برف و یخبندان تجهیز و تکمیل شد.

قبل از خرید واحدهای ساختمانی از آتش نشانی استعلام بگیرید

مهرداد رضاپور، رئیس سازمان آتش نشانی بندرانزلی گفت: شهروندان قبل از خرید واحدهای ساختمانی با هدف رعایت نکات ایمنی از سازمان آتش نشانی استعلام بگیرند.

اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در شهرکرد

داوود مؤمنی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد گفت: پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم عملیات اجرایی فاز یک طرح تفکیک زباله از مبدا در شهرکرد کلید خورد.

ضرورت بازنگری در طرح جامع "خشکرود"

مهدی خلج معصومی، شهردار شهر خشکرود از توابع شهرستان زرندیه بر ضرورت بازنگری در طرح جامع و تفصیلی این شهر تاکید کرد: اجرای این طرح از سال ۱۳۹۸ در دستور کار قرار گرفته و تصویب عملیاتی شدن آن برای برطرف کردن نیازهای تا ۱۵ سال آینده شهر و جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز ضروری است.

آغاز اجرای عملیات بهسازی میدان حضرت ابراهیم (ع) رفسنجان

سیدعلی پور باقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از آغاز اجرای عملیات بهسازی میدان حضرت ابراهیم (ع) خبر داد.‌

کد خبر 624691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.