بیش از ۳ هزار قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۱۴ باند قاچاق منهدم و ۳۱۱۱ سلاح غیرمجاز کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار یحیی الهی امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، با اشاره به بالا بردن ارتقای ضریب امنیت شهروندان، اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری تاکنون، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با حضور عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه جهت جمع‌ آوری سلاح و مهمات غیرمجاز به اجرا گذاشته شده است.

وی ادامه داد: در این طرح ۱۴ باند قاچاق منهدم و ۳۱۱۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۲۶۰۰ عدد فشنگ مربوطه کشف و ۲۸ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به توقیف ۲۰ دستگاه خودرو، تصریح کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، قاچاقچیان و هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم خشن است، اضافه کرد: داشتن سلاح غیرمجاز علاوه بر اینکه جرم است و طبق قانون برای دارندگان این سلاح‌ها مجازات تعیین شده است، زمینه‌ساز بروز درگیری، قتل و ناامنی است که پلیس قاطعانه با حاملان و دارندگان این گونه سلاح‌ها برخورد قانونی خواهد کرد، لذا از شهروندان در خواست می‌کنم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این زمینه مراتب را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 624658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.