زلاتکو دالیچ: برای هر اتفاقی حتی ضربات‌ پنالتی آماده‌ایم/ برنامه ژاپن روی ضدحملات است

سرمربی تیم‌ ملی کرواسی گفت: به‌خوبی توانایی‌های تیم‌ ملی ژاپن را می‌دانیم، تمام جزئیات رقیب خود را آنالیز کرده‌ایم و برای تمام شرایط احتمالی ازجمله ضربات‌پنالتی آماده هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو دالیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار سخت تیم ملی کرواسی مقابل ژاپن در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ ابتدا درخصوص لوکا مودریچ اظهار کرد: مودریچ پس از جام‌جهانی قطر به فوتبال‌ملی خود ادامه می‌دهد و در کنار سایر بازیکنان برای کرواسی کماکان بازی خواهد کرد. او بازیکن مهمی برای کرواسی است و ما مشتاقانه منتظر بهره‌مندی از تجربه او هستیم.

وی درباره شرایط تیمی کرواسی برای دیدار با ژاپن افزود: تیم ملی کرواسی روزبه‌روز در حال پیشرفت است؛ کاملاً شایسته راهیابی به مرحله حذفی جام جهانی بودیم. برای تیم ملی ژاپن که مقابل رقیبان قدرتمند خود یعنی آلمان و اسپانیا پیروز شد، احترام زیادی قائل هستیم. حریف با فلسفه جنگجویان سامورایی و با روحیه جنگندگی بالا در برابرمان بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی کرواسی تصریح کرد: ما به‌خوبی توانایی‌های تیم ملی ژاپن را می‌دانیم، تمام جزئیات رقیب خود را آنالیز کرده‌ایم و برای تمام شرایط احتمالی ازجمله ضربات پنالتی آماده هستیم. تیم ملی ژاپن در جابه‌جایی از دفاع به حمله خوب عمل می‌کند، اما تمرکز آن‌ها به‌طور ویژه‌تری روی ضربات ایستگاهی و ضدحملات خواهد بود.

زلاتکو دالیچ در پایان با اشاره به وضعیت پدیده کرواسی در این جام خاطرنشان کرد: برنا سوسا برای مشخص شدن وضعیتش در دیدار با ژاپن، تست پزشکی خواهد داد تا مشخص شود به بازی می‌رسد یا خیر.

کد خبر 624650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.