برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش به میزبانی شهرک علمی‌تحقیقاتی اصفهان

معاون توسعه فناوری شهرک علمی‌تحقیقاتی اصفهان گفت: بیست‌وسومین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان اصفهان، امسال به میزبانی شهرک علمی‌تحقیقاتی اصفهان از چهاردهم لغایت هفدهم آذرماه روزانه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۵:۰۰ پذیرای علاقه‌مندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان یزدیان امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در حاشیه افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست‌وسومین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان اصفهان امسال به میزبانی شهرک علمی‌تحقیقاتی اصفهان از امروز _دوشنبه چهاردهم لغایت پنجشنبه هفدهم آذرماه_ روزانه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از ۷۰ شرکت فناور و خلاق در این نمایشگاه شرکت کردند که بیشتر این شرکت‌ها، دانش‌بنیان هستند. علاوه بر شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز پژوهشی دانشگاه‌ها و سازمان‌های استان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون توسعه فناوری شهرک علمی‌تحقیقاتی اصفهان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، عرضه محصولات به منظور توسعه بازار و شبکه‌سازی بین شرکت‌ها بوده است، در این راستا شرکت‌های حاضر در نمایشگاه می‌توانند از حضور سرمایه‌گذاران حاضر بهره‌مند شده و بازارهای خود را گسترش دهند.

یزدیان تصریح کرد: بیشتر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از شهرک علمی‌تحقیقاتی اصفهان مستقر بوده و مراکز رشد تخصصی هنر، کشاورزی و سازمان‌های استان همچون دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی نیز از جمله حاضران در این نمایشگاه هستند.

کد خبر 624634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.