کلنگ‌زنی پروژه زیرگذر طالقانی به کاشانی انجام شود

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: باید پروژه روگذر و زیرگذر میدان بوعلی‌سینا به کمربندی اجرا و همزمان کلنگ‌زنی پروژه زیرگذر طالقانی به کاشانی انجام شود و طی سال‌های بعد پروژه میدان معلم تصویب و اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد چراغپور امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: مشاور طرح ترافیک در ساعات پیک ترافیک در محل حاضر شود تا بهتر بتواند طرح ترافیک را آماده کند.

وی با اشاره به اجرای هر چه سریع‌تر پروژه روگذر و زیرگذر در شهر گفت: باید پروژه روگذر و زیرگذر میدان بوعلی سینا به کمربندی اجرا و همزمان کلنگ‌زنی پروژه زیرگذر طالقانی به کاشانی انجام شود و طی سال‌های بعد پروژه میدان معلم به مرحله تصویب و اجرا برسد.

فاطمه بیگی، رئیس کمیسیون املاک و اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: بیشترین گره ترافیکی و پیک ترافیک در خیابان کاشانی است، بنابراین اجرای پروژه روگذر و زیرگذر از خیابان کاشانی آغاز و سپس پروژه‌های بعدی اجرایی شود.

وی تصریح کرد: هرچه سریع‌تر باید مشکلات ترافیکی مردم در شهر را رفع کنیم، بنابراین اجرای این پروژه‌ها باید در اولویت قرار داده شود.

ماشاالله ایزدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: بیشترین ترافیک در میدان معلم و میدان شهدا است، بنابراین باید اجرای پروژه روگذر و زیرگذر میدان معلم در اولویت قرار داده شود تا بار ترافیکی شهر کم شود.

داوود نجفی، عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: امیدواریم پروژه‌های روگذر و زیرگذر زودتر به نتیجه برسد و مردم شهر در راستای روان‌سازی ترافیک از این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد نیز از مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک خواست تا پایان دی‌ماه امسال مطالعات یکی از سه پروژه روگذر و زیرگذر در شهر تکمیل و مجوزها و مصوبات لازم از شورای ترافیک استان و شهرستان دریافت شود.

به گزارش ایمنا، در پایان جلسه امروز شورای اسلامی شهر، مشاور پروژه، طرح میدان معلم جهت احداث روگذر و زیرگذر را ارائه کرد.

کد خبر 624603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.