جامعه در حال حرکت به سمت سالمندی است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جامعه در حال حرکت به سمت سالمندی است، بنابراین برنامه‌ریزی های لازم برای فراهم‌کردن زیرساخت‌ها در این حوزه مد نظر قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا نرگس معدنی‌پور امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در هفتادوششمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور اعضای کمیسیون و شهرداران مناطق دو، پنج و ۱۸ شهرداری تهران و معاونان فرهنگی و برنامه‌ریزی این مناطق تشکیل شد و در این جلسه عملکرد برنامه و بودجه مصوب ۱۴۰۱ شهرداری مناطق ۱۸، دو و پنج مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: جلسات بررسی عملکرد بودجه‌ای مناطق به این منظور در حال برگزاری است که بتوانیم قبل از رسیدن به فصل بودجه ارزیابی لازم را در زمینه اقدامات فرهنگی و اجتماعی مناطق داشته باشیم و تا زمان رسیدن به فصل بودجه‌ریزی ۱۴۰۲ به عملکرد مطلوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی دست یابیم.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برای بودجه‌ریزی سال آینده این است که بودجه فرهنگی و اجتماعی، بیشتر به مناطق اختصاص یابد و این موضوع نیازمند عملکرد مناسب و مطلوب مناطق است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عملکرد مناطق در زمان بودجه‌ریزی باید قابل دفاع باشند، گفت: سال آینده بودجه‌ها و برنامه‌ها در مناطق باید به نحوی پیش‌بینی شود که دیگر نیاز به جابه‌جایی و برگشت اعتبار وجود نداشته باشد، به عبارتی برنامه‌ها باید واقعی و مناسب دیده شوند.

وی با اشاره به لزوم توجه به استفاده از بودجه‌های غیرنقد تخصیص‌یافته به مناطق خاطرنشان کرد: جامعه در حال حرکت به سمت سالمندی است، ضروری است برنامه‌ریزی لازم برای فراهم‌کردن زیرساخت‌ها در این حوزه مد نظر قرار گیرد و به صورت پایلوت مناطقی در این حوزه فعالیت‌های خود را آغاز کنند.

کد خبر 624597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.