اجرای پروژه‌های روگذر و زیرگذر گره‌گشای مشکلات ترافیکی شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: واحد مدیریت ترافیک شهرداری باید هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل طرح مطالعاتی سه پروژه روگذر و زیرگذر بر اساس اولویت اقدام و در اسرع وقت مصوبات شورای ترافیک استان و شهرستان را دریافت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به ضرورت اجرای پروژه روگذر و زیرگذر در این شهر، اظهار کرد: در شورای اسلامی دوره پنجم، توافق‌هایی با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در راستای اجرای پروژه روگذر و زیرگذر در شهرکرد انجام و مطالعات طرح میدان معلم آغاز شد که باید اجرای پروژه را هرچه زودتر عملیاتی کنیم.

وی افزود: واحد مدیریت ترافیک شهرداری باید هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل طرح مطالعاتی سه پروژه روگذر و زیرگذر بر اساس اولویت اقدام و در اسرع زمان مصوبات شورای ترافیک استان و شهرستان را دریافت کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تکمیل طرح‌های اولویت‌دار را برای مدیریت شهری ضروری دانست و تاکید کرد: مردم از شورای اسلامی شهر مطالبه‌گری می‌کنند و این نهاد آمادگی دارد برای تسریع در روند دریافت مجوزهای همکاری لازم را به عمل آورد.

وی ادامه داد: کلنگ یکی از پروژه‌های روگذر و زیرگذر باید هرچه سریع‌تر به زمین زده شود تا مرحله به مرحله سایر پروژه‌ها را اجرا و گره ترافیکی شهر را باز کنیم.

حیدری با اشاره به تلاش شهرداری و کارکنان آن برای عمران و توسعه شهری تصریح کرد: هدف و انگیزه همه ما خدمت به مردم است و توسعه شهری با تلاش و همدلی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه چندان قابل قبول نیست که شوراها تنها بیان مشکلات را وظیفه خود بدانند، تصریح کرد: زمانی شوراها در جایگاه واقعی خود قرار می‌گیرند که در برابر هر خواسته و مشکلی که از سوی آن‌ها مطرح می‌شود، راهکارهای لازم نیز مطرح شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: در برنامه‌های شهری و موضوعات مطرح شده در جلسات باید به جای ۹۰ درصد مخالفت و ۱۰ درصد موافقت، بیشتر افراد موافق رفع مشکلات باشند تا انتظارات و دغدغه‌های مردم رفع و تأمین شود.

کد خبر 624596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.