ایجاد جاذبه بصری زیبا در فضای سبز منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه ضمن بازبینی و طراحی جدید با کاشت گونه‌های سازگار با شرایط محیطی، اقدامات مؤثری برای ایجاد طراوت، جذابیت‌های بصری و چشم نواز شهری در سطح منطقه انجام شده است.

به گزارش ایمنا، حسن محمدحسینی با تأکید بر اهمیت کاشت نشاءهای رنگارنگ فصلی در ایجاد جاذبه بصری زیبا در فضای سبز شهری اظهار کرد: هم زمان با فصل پاییز و به منظور توسعه، تنوع و بازپیرایی فضای سبز، ۲۵۰۰ مترمربع نشاء از گونه‌های مختلف گل‌های فصلی و زینتی درمیدان‌ها، بوستان‌ها، رمپ‌ها، بلوارها و حاشیه خیابان‌ها سطح منطقه کاشته شد.

وی ادامه داد: در این فعالیت ضمن آبیاری، آبشویی، هوادهی، محلول‌پاشی، تغذیه درختان و مالچ‌پاشی، علف‌های هرز و شاخه‌های خشک درختان حذف و فرم دهی درختان و درختچه‌ها نیز انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزود: این منطقه ضمن بازبینی و طراحی جدید قطعات با کاشت گونه‌های سازگار با شرایط محیطی خاکی و منابع آبی، اقدامات مؤثری را در ایجاد طراوت، شادابی، جذابیت‌های بصری و چشم‌نواز شهری در سطح منطقه انجام داده است.

وی ادامه داد: کاشت و واکاوی درختان نارون، زبان گنجشک، داغ داغان، توت پاکوتاه و همچنین کاشت پنج هزار متر مربع رز نسترن و سه هزار متر مربع رز هفت رنگ از دیگر اقدامات این منطقه بوده است.

کد خبر 624594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.