تدبیر شورای شهر هیوستون برای بحران آب

شورای شهر هیوستون در راستای مقابله با اثرات خشکسالی، هزینه‌کرد بیش از ۱۷.۳ میلیون دلار برای تعمیر خطوط آب شهر را تصویب کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اعضای شورای شهر هیوستون با هدف کاهش فشار بر زیرساخت‌های قدیمی زیرزمینی هیوستون و کاهش نشت آب در زمان حال و آینده، در جدیدترین جلسه خود موارد مربوط به تعمیرات و بازرسی‌های اضطراری خطوط آب را به تصویب رساندند. این موارد به افزایش شکاف‌های منابع آب در سراسر شهر مربوط است که از خشکسالی تأثیری مستقیم می‌گیرد و هیوستون طی سال‌های اخیر بسیار با آن مواجه بوده است.

شورای شهر هیوستون در این جلسه هزینه حدود ۱۷.۳ میلیون دلار برای تعمیر خطوط آب و ۴.۱ میلیون دلار برای بازرسی این خطوط را تصویب کرد و موضوع نظارت بر نوسازی زیرساخت‌ها در کنار آموزش به مردم را مورد توجه قرار داد.

شهردار هیوستون اظهار کرد هدف این است که پیمانکاران از قبل انتخاب شوند تا در صورت قطع مجدد آب در آینده، این بار شهر آماده ارائه خدمات لازم باشد.

شورای شهر طی چند ماه گذشته شکایات زیادی در مورد هزینه قبوض آب از سوی مردم دریافت کرده است، زیرا نشت لوله‌ها و جاری شدن آب در خیابان‌ها برای طولانی‌مدت باعث می‌شود مردم به این فکر بیفتند که چه کسی بهای این آب‌های هدررفته را پرداخت می‌کند.

تدبیر شورای شهر هیوستون برای بحران آب

شورا خاطرنشان کرد که در بعضی موارد، رفع مشکل ساده است، با این حال قدیمی بودن لوله‌های آب و نقشه‌های موجود از لوله‌کشی‌های سراسر شهر باعث می‌شود جلوگیری از نشتی آب دشوار باشد. به همین دلیل شورای شهر هیوستون با اعطای اختیار تصمیم‌گیری در مورد هزینه‌کرد اعتبار اختصاص‌یافته برای تعمیر خطوط آب به شرکت «هیدرومکس یواس‌ای» موافقت کرد.

این شرکت از سال ۲۰۰۳ در خدمات میدانی پیشرفته و ارائه راه‌حل‌هایی پیشرو بوده است که به شرکت‌های برق اجازه می‌دهد از سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی خود حداکثر استفاده را ببرند و کار اصلی آن به بهبود ایمنی، پایداری و قابلیت اطمینان دارایی‌های انرژی و منابع طبیعی آمریکا اختصاص دارد.

تیم هیدرومکس با استفاده از نوآورانه‌ترین راه‌حل‌های موجود، مشکلات پیچیده را برطرف می‌کند و با اتصال یکپارچه افراد، فرآیندها و فناوری‌ها، یک محیط دیجیتالی ایجاد می‌کند که به‌طور قابل تأیید، عملیات شرکای خود را بهبود می‌بخشد و مدرن می‌کند. مأموریت این تیم، درک حال و محافظت از آینده برای تبدیل جهان به مکانی بهتر عنوان شده است.

شورای شهر هیوستون اعلام کرد که اختیار تصمیم‌گیری درباره هزینه‌کرد اعتبار تخصیص‌یافته و نظارت بر خطوط آب هر دو به هیدرومکس یواس‌ای واگذار شده است و در هر مورد، مجوز صدور دستور خرید برای یک دوره ۹ ماهه در اختیار بخش خدمات عمومی هیوستون قرار دارد.

کد خبر 624567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.