نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان روز دوم و صعود به یک‌چهارم+جدول

مسابقات روز دوم یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی قطر با دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های صعودکننده به یک‌چهارم مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته _یکشنبه سیزدهم آذرماه_ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ تیم‌های انگلیس-سنگال و فرانسه- لهستان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که فرانسه با نتیجه سه بر یک برابر لهستان به پیروزی رسید و در طرف دیگر انگلیس با نتیجه سه بر صفر، سنگال را شکست داد و به مرحله بعد رفت.

نتایج مرحله حذفی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان روز دوم و صعود به یک‌چهارم نهایی

نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان روز دوم و صعود به یک چهارم+جدول

فرانسه ۳ لهستان یک

تیم‌های فرانسه و لهستان از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الثمامه مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان، فرانسه موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و به مرحله بعدی راه یابد. ژیرو با گلزنی در نیمه اول به رکورد ۵۲ گل ملی رسید و بالاتر از تیری آنری، تبدیل به بهترین گلزن تاریخ تیم فرانسه شد.

۰-۱ (دقیقه ۴۴- فرانسه) - پاس اوپامکانو توسط امباپه دریافت شد و این بازیکن نیز با یک پاس در عمق تماشایی از بین دو مدافع لهستان، اولیویه ژیرو را صاحب توپ کرد تا وی اولین گل مسابقه را به ثمر رساند.

۰-۲ (دقیقه ۷۴- فرانسه) - تیم ملی لهستان در شرایط حمله به فرانسه بود که گریزمان موفق شد با یک ضربه بلند توپ را دور کند و در ادامه ژیرو با پاس به دمبله، تیم ملی کشورش را در موقعیت ضدحمله قرار داد. دمبله با یک حرکت در عرض توانست در شرایط خوبی توپ را به امباپه برساند و ستاره تیم ملی فرانسه نیز گل دوم کشورش را به ثمر رساند.

۰-۳ (دقیقه ۹۰+۲- فرانسه) - تورام، بازیکن تعویضی فرانسه پس از یک حمله از سمت چپ با پاس در عرض کیلیان امباپه را در محوطه جریمه لهستان صاحب توپ کرد و ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد.

۱-۳ (دقیقه ۹۰+۸- لهستان) - رابرت لواندوفسکی که پنالتی اول خود را برابر لوریس از دست داده بود، موفق شد تکرار پنالتی را تبدیل به گل کند.

انگلیس ۳_ سنگال صفر

دیدار تیم‌های انگلیس و سنگال از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه البیت مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان، انگلیس موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و به مرحله بعدی راه یابد.

دقیقه ۳۹ _ بازی سازی هری کین از میانه میدان سبب شد جود بلینگهام با حرکت از کنار زمین و یک پاس در عمق هندرسون را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

دقیقه ۲+۴۵ _ ضدحمله انگلیس توسط جود بلینگهام و صاحب توپ کردن فیل فودن توسط این بازیکن و پاس برای هری کین باعث شد کاپیتان انگلیس در یک موقعیت دو به تک دروازه سنگال را باز کند.

دقیقه ۵۶ _ بوکایا ساکا از طریق پاس در قُطر فیل فودن در محوطه جریمه سنگال، گل سوم انگلیس را به ثمر رساند.

جدول مرحله یک هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان روز اول و صعود به یک‌چهارم

نتایج مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایان روز دوم و صعود به یک چهارم+جدول

کد خبر 624563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.