نیمار مقابل کره جنوبی بازی می‌کند

مصدومیت نیمار، ستاره تیم ملی برزیل، برطرف شده و شماره ۱۰ سلسائو در بازی فردا برابر کره جنوبی به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه G جام‌جهانی ⁧۲۰۲۲⁩ قطر، روز پنجشنبه سوم آذر از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران، تیم‌های ملی فوتبال برزیل و صربستان در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری لوسیل به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان، آخرین بازی دور اول گروهی با پیروزی آسان دو بر صفر برزیل مقابل صربستان به پایان رسید.

نیمار، ستاره برزیل، در دقیقه ۸۰ بازی برابر صربستان از ناحیه مچ پا دچار مصدومیتی جدی و از زمین بازی تعویض شد. خطای وحشتناک روی پای راست نیمار به ورم قوزک پای وی منجر شد و دو بازی باقی‌مانده برزیل در مرحله گروهی جام‌جهانی مقابل سوئیس و کامرون را از دست داد. حتی بعضی اخبار از مصدومیت جدی وی و از دست‌دادن بازی‌های حذفی می‌گفتند، اما در نهایت مشکل نیمار با ریکاوری ویژه برطرف شد.

بر اساس اعلام تیته، سرمربی برزیل، نیمار فردا بازی خواهد کرد. سرمربی سلسائو گفته نیمار امروز به‌همراه سایر هم‌تیمی‌هایش تمرین کرده و اگر همه‌چیز به‌خوبی پیش برود، فردا برای برزیل به میدان خواهد رفت.

همچنین رودریگو لاسمار، پزشک تیم ملی فوتبال برزیل، درباره وضعیت ستاره ۳۰ساله سلسائو پیش‌تر گفته بود نیمار شانس حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را دارد و باید صبر کنیم و ببینیم که چه می‌شود.

کد خبر 624543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.