۸ پایگاه جدید اورژانس در استان فارس راه‌اندازی شد

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:هشت پایگاه جدید اورژانس در استان فارس راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد مرادیان امروز یکشنبه سیزدهم آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون، با حمایت‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی شیراز و تلاش تیم مدیریت و پشتیبانی اورژانس فارس، هشت پایگاه جدید اورژانس در استان راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این پایگاه‌ها به‌صورت برون‌سپاری به مرحله راه‌اندازی رسیده است که در هر پایگاه، شش نفر به‌صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی اهمیت دارد، گفت: اورژانس فارس طی دو سال گذشته ۲۰ پایگاه را با واگذاری به بخش خصوصی راه‌اندازی کرده است.

مرادیان با اشاره به اینکه اکنون پایگاه‌های اورژانس زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ۱۷۷ پایگاه افزایش یافته است، تصریح کرد: امیدوارم با حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی شیراز، تلاش مجموعه اورژانس فارس و کمک خیرین حوزه سلامت استان، بتوانیم پایگاه‌های بیشتری برای خدمت به مردم در سطح استان راه‌اندازی کنیم.

به گزارش ایمنا، بیماری‌ها و حوادث اورژانس به مواردی گفته می‌شود که در صورت ارائه نشدن به‌موقع اقدامات امدادی‌درمانی، به صدمات عضوی و یا جانی و نیز مشکلات روانی بیمار منجر می‌شود.

کد خبر 624528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.