معضل سد معبر؛ دستاورد تخلیه نخاله‌های ساختمانی

شهردار زرند گفت: تخلیه نخاله‌های ساختمانی در محل سکونتگاه‌ها، شهرداری‌ها را با معضلات متعدد از جمله سد معبر مواجه کرده است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پاکسازی فضاهای شهری و مناطق مسکونی به منظور حفظ بهداشت و زیباسازی منظر شهری، در سطح شهر در حال انجام است.

وی افزود: تخلیه نخاله‌های ساختمانی در مکان‌های غیرمجاز و در محل سکونتگاه‌ها، شهرداری‌ها را با معضلات متعددی از جمله سد معبر مواجه کرده است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: تصادف، آلودگی محیط زیست، مشکلات بهداشتی، شیوع بیماری و نازیبایی در شهر از معضلات تخلیه نخاله‌های ساختمانی است.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه روزانه بیش از ۵۰ تن خاک و نخاله از سطح شهر جمع‌آوری و به معدن نخاله منتقل می‌شود، تصریح کرد: همکاری شهروندان، در کاهش هزینه‌های پاکسازی و جمع‌آوری نخاله‌ها تأثیر دارد. شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلیه غیرقانونی نخاله و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی، مراتب را به شهرداری اطلاع دهند.

وی با اشاره به ادامه عملیات ساماندهی و فرش موزائیک پیاده‌روهای خیابان کارگر، گفت: شهرداری در راستای بهینه‌سازی مسیر رفت‌وآمد شهروندان و زیباسازی سیما و منظر شهر، عملیات اجرای فرش موزائیک پیاده‌روهای سطح شهر را در دستور کار دارد.

شهردار زرند افزود: فرش موزائیک پیاده‌روهای این محدوده به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در دستور کار قرار دارد.

ضیاء‌الدینی اظهار کرد: مهمترین اولویت مدیریت شهری زرند جلب رضایت شهروندان است و این مهم با بهسازی و ساماندهی معابر سطح شهر و اجرای طرح‌های عمرانی میسر می‌شود.

کد خبر 624527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.