رکورد عجیب امباپه: ۱۴ بازی، ۱۵ گل و ۷ پاس گل!

کیلیان امباپه با ثبت یک پاس گل و یک گل برابر لهستان، اکنون در ۱۴ بازی روی ۲۲ گل فرانسه به‌طور مستقیم تاثیرگذار بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز یکشنبه سیزدهم آذر تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و لهستان در ورزشگاه الثمامه شهر دوحه در چارچوب سومین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر یکدیگر ایستادند.

تا پایان دقیقه ۸۳، این دیدار با برتری دو بر صفر فرانسوی‌ها مقابل یاران لواندوفسکی در جریان است و فرانسه چیزی تا حضور در جمع هشت تیم برتر جام‌جهانی ۲۰۲۲ فاصله ندارد.

گل اول روی پاس گل کیلیان امباپه و شوت زیبای اولیویه ژیرو به‌ثمر رسید که ژیرو را به بهترین گل‌زن تاریخ تیم ملی فرانسه تبدیل کرد.

در ادامه، چند دقیقه پیش بود که کیلیان امباپه، ستاره خروس‌ها، پاس عثمان دمبله را با ضربه‌ای دیدنی و دقیق وارد دروازه شزنی کرد و در جام‌جهانی ۲۰۲۲، با چهار گل صدرنشین گل‌زنان شد. امباپه همچنین دو پاس گل در جام‌جهانی فعلی داده است.

مهاجم فوق‌العاده خروس‌ها با تاثیرگذاری مستقیم روی دو گل امشب تیمش، به آمار ۱۵ گل و ۷ پاس گل (درمجموع ۲۲ گل) در ۱۴ بازی رسید؛ عملکرد بی‌نظیری که نشان می‌دهد امباپه به‌طور میانگین در هر بازی، روی ۱.۵۷ گل فرانسه تاثیرگذار بوده است.

کد خبر 624495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.