شهرداری‌ها تاب‌آوری شهروندان را در زیست مجازی افزایش دهند

عضو شورای اطلاع‌رسانی مازندران گفت: مطابق ماده ۸۰ قانون شهرداری‌ها، این دستگاه مکلف است پنج درصد از همه درآمد مستمر وصولی سالیانه خود را به امور فرهنگی اختصاص دهد. از این جهت، این نهاد عمومی می‌تواند نقش موثری در افزایش تاب‌آوری شهروندان داشته باشد.

به گزارش ایمنا، سینا قربانی در جمع شهرداران استان با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها در صف اول خدمت هستند و تمام خدمات این نهاد همواره با زندگی مردم به‌طور مستقیم ارتباط دارد، اظهار کرد: شهرداری‌ها به کمک رسانه‌ها می‌توانند عدالت اجتماعی و فرهنگی را به‌طور کامل تحقق بخشند.

او گفت: رسانه‌های ضد ایرانی تلاش دارند با تولید و توزیع گسترده اخبار جعلی و گمراه‌کننده، خدمات دستگاه‌های اجرایی را در نزد افکار عمومی تخریب کنند تا در نهایت مردم را به آینده بدبین کنند.

این عضو شورای اطلاع‌رسانی مازندران با اشاره به نمودار تولید و توزیع اخبار گمراه‌کننده و تخریبی توسط یکی از رسانه‌های ضد ایرانی افزود: اتاق‌های عملیاتی دشمن در حوزه جنگ روانی تمام تمرکز خود را به مسئله ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه ایران اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها وفق ماده ۸۰ قانون شهرداری‌ها موظف‌اند پنج درصد درآمد سالیانه خود را به امور فرهنگی شهر اختصاص دهند، خاطرنشان کرد: استاندار مازندران بر اجرای طرح‌های نشاط‌آور و توجه به شادی اقشار مردم در قالب طرح‌های فرهنگی تاکید دارند.

قربانی افزود: افزایش سطح تاب‌آوری شهروندان در زیست مجازی یکی از ضرورت‌هایی است که شهرداری‌ها می‌توانند در تحقق این امر مهم و توانمند کردن مردم در یک درک متکی بر مهارت و استفاده هوشمندانه از فضای مجازی نقش موثری داشته باشند.

منبع: ایرنا

کد خبر 624494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.