خبر خوش ایران‌خودرو برای خریداران از بورس کالا

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که به‌دنبال برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، خودروهای عرضه‌شده در بورس کالا زودتر از موعد تعیین‌شده به خریداران تحویل داده خواهد شد.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام ایران‌خودرو بر مبنای گزارش‌های منتشرشده، در مرحله نخست عرضه هایما در بورس کالا، این محصول با موعد تحویل ۳۰روزه به فروش رفته که این تعداد در کمتر از ۲۰ روز به مشتریان تحویل داده شده است.

در مرحله دوم عرضه هایما نیز، تعداد ۲۵۰ دستگاه از این خودرو به فروش رفته، اما با وجود درج موعد ۳۰روزه در اطلاعیه عرضه، خودروها زودتر از سررسید به دست مشتریان رسیده است.

در عرضه سوم نیز که ١٠٠٠ دستگاه ۲۰۷ دستی با موعد تحویل ۹۰روزه به فروش رسیده، پس از گذشت فقط دو هفته از زمان فروش، فرایند فاکتور خودروها آغاز شده و این نویدبخش تحویل پیش از موعد خودروها به متقاضیان خواهد بود.

کاهش زمان تحویل خودرو ازجمله برنامه‌های ایران‌خودرو برای افزایش رضایتمندی مشتریان مشارکت‌کننده در بورس کالاست و در حال حاضر نیز، خودروها پیش از فرارسیدن موعد تحویل در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

یادآوری می‌شود که هفتم شهریور بود که نخستین عرضه محصولات ایران‌خودرو در بورس کالای ایران با عرضه ۳۰۰ دستگاه هایمای S۷ مشکی و ۲۰۰ دستگاه هایمای S۷ سفید در بورس کالا انجام شد. هشتم آبان نیز ۲۰۰ دستگاه هایمای اس ۷ مشکی و ۵۰ دستگاه هایمای اس ۷ مشکی سفارشی روی تابلو می‌رود. تاریخ تحویل این محصولات ایران‌خودرو ۱۶ آذر یعنی ۳۸روزه بود.

همچنین نخستین پژو ٢٠٧های دستی مجهز به فرمان برقی با موعد تحویل ۹۰روزه از ۳۰ آبان در بورس کالا عرضه شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 624490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.