خرید عطر و ادکلن از رها پرفیوم با تخفیف ویژه

حتما برایتان اتفاق افتاده که هنگامی وارد محیط بسته ای مانند آسانسور، محیط های عمومی مانند فروشگاه ها و قرارهای دوستانه شده اید، عطری خوش به مشام شما خورده است و رایحه ای دلنشین ریه های شما را پر از طراوت و تازگی کرده است.

پس از استشمام بوی عطر و ادکلن که تفاوتی ندارد ادکلن مردانه گرم باشد، یا عطر شیرین زنانه، فردی خوش پوش و شیک را در ذهن خود تصور می کنید که دارای استایلی منحصر به فرد است! دنیای رایحه ها همین قدر پیچیده و خواستنی است!

اهمیت رایحه ها در عصر مدرن

هنگامی که عطر و ادکلنی را خریداری و استفاده می کنید، ممکن است پس از گذشت مدت زمانی، رایحه آن برای شما تغییر کرده و احساس کنید که همان رایحه ابتدایی را ندارد! دنیای رایحه ها و عطر و ادکلن دنیایی پر از جذابیت ها است که پیچیدگی بسیاری دارد.

در دنیای پر از راز و رمز رایحه ها، انتخاب و خرید ادکلن امری سخت و زمان بر به نظر می رسد. به شما این مژده را می دهیم که با دانستن و رعایت نکاتی ساده هنگام خرید، انتخاب برای شما آسان می شود.

بوی شیرین، گرم، تلخ، تند، سرد و... از اصطلاحاتی هستند که در دنیای عطر و ادکلن مورد استفاده قرار می گیرند. این اصطلاحات اولیه بوده و دسته بندی و دنیای عطر و ادکلن بسیار گسترده تر از این هاست!

خرید عطر و ادکلن

متاسفانه در بازار عطر و ادکلن شاهد تقلب های بسیاری هستنم که به صورت روز افزون پیشرفت چشمگیری داشته و عطرهای فیک و تقلبی که از مواد بی کیفیت ساخته شده اند، با قیمت های گزاف ای به فروش می رسند.

خرید عطر تقلبی نه تنها موجب هدر رفتن هزینه شما خواهد شد بلکه در موارد بسیاری باعث بروز حساسیت های پوستی می شوند. پرداخت هزینه های گزاف برای خرید عطرهای بی کیفیت بی انصافی به نظر رسیده و موجب تضعیف روحیه ما در خرید عطر و ادکلن خواهد شد.

آیا می دانید راهکار چیست و برای حل این مشکل چه باید کرد؟ بیاید در ادامه راهکار اساسی حل این مشکل را به شما معرفی کنیم.

رها پرفیوم برترین و معتبرترین مرجع ارائه دهنده عطر و ادکلن اورجینال

در دنیای امروزه که ارائه اجناس فیک و تقلبی بسیار رایج شده است، یافتن یک فروشگاه که برترین محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به مشتریان عرضه کند امری نسبتاً دشوار به نظر می رسد.

برای حل مشکل به شما «رها پرفیوم » را معرفی می کنیم که برترین و معتبرترین مرجع در زمینه ارائه انواع عطر و ادکلن بوده و می توانید محصولات مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید تا آن را در سریع ترین زمان ممکن و بسته بندی مناسب درب منزل دریافت کنید.

چگونگی خرید عطر و ادکلن

خرید عطر و ادکلن از رها پرفیوم با تخفیف ویژه

افرادی که دارای سابقه طولانی در زمینه خرید ادکلن هستند با اصطلاحات رایج در این زمینه آشنا می باشند؛ اما اگر در این زمینه تازه وارد هستید و یا قصد خرید آگاهانه را دارید، با رعایت نکاتی هرچند مهم و کوتاه می توانید خریدی فوق العاده را تجربه کنید.

رها پرفیوم برای خرید آگاهانه عطر و ادکلن به ارائه مطالبی کوتاه و نکاتی کاربردی نماید که رعایت آن ها می توانید خریدی هوشمندانه داشته باشید. به علاوه شما می توانید به وب سایت « رها پرفیوم » مراجعه کرده و از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و راهنمایی های کاربردی دریافت کنید.

راهنمای خرید عطر و ادکلن از رها پرفیوم

برای خرید عطر و ادکلن به وب سایت « رها پرفیوم » مراجعه نموده و از قسمت عطر و ادکلن، می توانید محصولات مورد نیاز مطابق با سلیقه خود را انتخاب کرده و این محصولات را با ضمانت اصالت کالا خریداری نمایید.

تفاوتی ندارد که به دنبال عطر زنانه تلخ هستید و یا قصد خرید یک عطر مردانه منحصر به فرد را دارید؛ در هر صورت طیف وسیع و متنوعی از عطر و ادکلن با رایحه های مختلف در این وب سایت به مشتریان عرضه شده است که می‌ تواند نیازهای شما را برطرف سازد.

از جمله عطرهای پرفروش می توان به دیور، لالیک، بلک افغان، جگوار، ژک ساف، کلوین کلین، لانکوم، اسمارت کالکشن، بربری و... اشاره نمود.

انواع عطر، ادکلن و رایحه ها را بشناسید!

عطرها و ادکلن ها بر اساس ویژگی های متفاوت در دسته های متنوعی قرار داده می شوند. از جمله دسته بندی عطرها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

عطرهای مردانه و زنانه

دسته بندی های بسیاری برای عطر و ادکلن ارائه شده اند. رایج ترین و راحت ترین دسته بندی، قرار دادن عطرها در دو دسته مردانه و زنانه است. البته بد نیست بدانید که برخی از عطرها، هم توسط آقایان و هم توسط بانوان قابل استفاده است که به آن ها یونی سکس گفته می شود.

عطرهای سرد و گرم

در دسته بندی دیگری عطرها را در دو دسته سرد و گرم قرار می دهند که آن ها را بر اساس فصل نام گذاری نموده اند. عطرهای گرم در فصول سرد سال و عطرهای سرد یا خنک در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرند.

عطرهای تلخ و شیرین

این دسته بندی بر اساس طعم عطرها انجام شده و بر اساس طعم در دسته های تلخ، شیرین و گاها ترش قرار می گیرند. از مهم ترین دلایل این دسته بندی می توان به نزدیک بودن گیرنده های بویایی و چشایی اشاره نمود.

عطرها بر اساس غلظت روغن عطر

رایحه ها یکی از مهم ترین بسته بندی های عطر و ادکلن به شمار می روند. دسته بندی عطرها بر اساس غلظت روغن عطر بیشتر توسط متخصصان این حوزه و خصوصا عطرفروشان مورد استفاده قرار می گیرد. بر این اساس عطرها بر اساس میزان غلظت روغن عطر در دسته های زیر قرار می گیرند:

  • پرفیوم
  • ادو پرفیوم
  • ادوتویلت
  • ادکلن

عطرها بر اساس رایحه

این دسته بندی شامل موارد زیر است:

  • آروماتیک
  • چایپره
  • مرکبات
  • ادویه
  • میوه
  • گل
  • چرم
  • شرقی
  • چوب
  • جنگلی
  • مدیترانه ای
  • اقیانوس

به صدای نُت های عطر گوش دهید!

نت ها از مهم ترین نکاتی هستند که هنگام انتخاب و خرید عطر و ادکلن باید به آن ها توجه کنید. نت ها به رایحه هایی گفته می شوند که در زمان های متفاوت پراکنده شده و در سه دسته نت آغازین، نت میانی و نت پایانی قرار می گیرند.

نت آغازی بلافاصله پس از اسپری کردن عطر به مشام رسیده و نت میانی را قلب یا بدنه عطر می گویند و زمانی به مشام می رسد که نت پایانی در حال تبخیر شدن است. پس از اتمام تبخیر نت میانی نوبت به تبخیر نت پایانی می ‌رسد که حدود ۳۰ دقیقه پس از اسپری‌ کردن رخ می دهد.

چه عطری را کجا بزنم؟

با وجود تنوعی که در رایحه و عطر و ادکلن های تولید شده توسط کمپانی های مختلف وجود دارد یک سوال اساسی شکل می گیرد و این است که کدام عطر را کجا استفاده کنیم؟ استفاده از عطرها دلچسب بوده و قطعاً برای خود و اطرافیان احساسی خوشایند را ایجاد خواهد کرد.

در صورتی که ندانید کدام اجرا کجا استفاده کنید ممکن است به جای احساس خوشایند احساس ناراحتی را در اطرافیان ایجاد نمایید. برای مثال استفاده از عطرهای ملایم برای دانشگاه و محل کار و نیز محیط های رسمی و جلسه های کاری توصیه می شود. در مقابل در مهمانی های رسمی می توانید از یک عطر گرم استفاده کرده و اقتدار خود را نشان دهید.

کد خبر 624453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.