اولویت مدیریت شهری ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان است

شهردار مبارکه گفت: ارتقای سطح خدمات‌رسانی، رفع مشکلات شهروندان و ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز _یکشنبه سیزدهم آذرماه_ در دیدار با نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هدف اصلی این مجموعه به عنوان نهاد اجرایی و خدمتگذار، خدمت‌رسانی به شهروندان به دور از مسائل حاشیه‌ای برای جلب رضایت عمومی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس و روز مجلس، ادامه داد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر با هدف ایجاد رضایتمندی عمومی، مدیریت ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها برای بهبود شرایط در تلاش هستند.

شهردار مبارکه از همراهی و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی قدردانی و خاطرنشان کرد: تعامل منسجم و پیوسته مدیران شهری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی راهگشای بسیاری از مشکلات شهرها است.

احمدی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری، گفت: مدیریت شهری خط مقدم خدمت‌رسانی به شهروندان محسوب می‌شود و باید برای رفع مشکلات اجرایی پروژه‌ها و جذب حداکثری اعتبارات ملی و استانی با بهره‌گیری از ظرفیت جایگاه‌های نماینده مجلس و فرماندار، برای اجرای پروژه‌های ماندگار و اثرگذار بیش از پیش اقدام شود.

کد خبر 624427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.