شهرداری‌های مناطق نسبت به بازگشایی گلوگاه‌های شهری اقدام کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم تلاش مناطق مختلف شهرداری در بازگشایی گلوگاه‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه سیزدهم آذرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: مهمترین دلیل دشمنی‌های سخت علیه بسیج و بسیجیان این است که آن‌ها مردانه و صادقانه به دنبال آباد کردن میهن هستند، از این‌رو ضد انقلاب داخلی و خارجی ناجوانمردانه به دنبال تجزیه و انگ‌زدن به نیروهای جهادی هستند.

وی با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی، تصریح کرد: این روز نشان تجسم انقلاب اسلامی است؛ قانون اساسی تعیین کننده دو اصل جمهوریت و اسلامیت است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر این روزها دشمنی‌ها با قانون اساسی را می‌بینیم، به این دلیل است که قانون اساسی می‌تواند کشور را سامان دهد و تمدن عظیم اسلامی را بنا کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تذکر به مجموعه مدیران مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان گفت: در تأکیدات بودجه ۱۴۰۱ موضوع مهم گلوگاه‌ها مطرح شد، در بعضی مناطق این گلوگاه‌ها برای مردم ایجاد مشکل کرده است.

وی با بیان اینکه قرار بود لوایحی در این خصوص داشته باشیم و جای خوشحالی دارد که امروز یکی از مناطق نسبت به این موضوع مصوبه لازم را داشت، افزود: مناطق دیگر همچون منطقه سه با توجه به وجود بافت فرسوده و تاریخی باید نسبت به بازگشایی گلوگاه‌ها اقدام کند و در این راستا باید به قول‌های داده شده به مردم عمل کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم برگزاری جلسات کمیته تکریم ارباب رجوع گفت: جلسات کمیته سلامت اداری تشکیل می‌شود، اما جلسات کمیته تکریم ارباب رجوع نیز به دلیل مراجعه بالای مردم به شهرداری لازم است به صورت مرتب برگزار شود.

وی با اشاره به روز دانشجو گفت: از رئیس شورای اسلامی شهر درخواست می‌شود در دانشگاه‌های تراز اول کشور که در اصفهان قرار دارد، حاضر شود و به صورت مستقیم مواضع انقلابی شورا را تبیین کند.

کد خبر 624407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.