ابعاد مختلف بیمه شهروندی برای مردم تشریح شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه توجه به بیمه شهروندی و ابعاد پوششی آن لازم است، گفت: ابعاد جدید ارائه خدمات این نوع بیمه باید بررسی شود تا شهروندان از آن بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه سیزدهم آذرماه_ ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: لازم بود از انجمن پرستاری در جلسه شورا دعوت می‌شد تا به نمایندگی از این قشر، تجلیلی از آن‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به روز معلولان گفت: خدماتی که در طرح منزلت در خصوص این قشر باید ارائه شود در حال پیگیری است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم پیگیری جذب نیروهای معلول در شهرداری گفت: تسهیل تردد و مناسب‌سازی شهری نیز موضوعی است که باید برای رفاه حال این قشر مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: موضوع تجهیز ون‌های مناسب‌سازی شده سازمان تاکسیرانی نیز در حال پیگیری است که باید هرچه زودتر در این خصوص اقدام شود.

شریعتی با اشاره به صنعت بیمه خاطرنشان کرد: بیمه خدمات خوبی به مردم ارائه می‌کند؛ در حوزه بیمه سلامت و تأمین اجتماعی و طرح بیمه رایگان همگانی اقداماتی انجام شده است که همه می‌توانند از آن استفاده کنند، از این‌رو پیشنهاد می‌شود در جلسه‌ای با حضور مسئولان بیمه سلامت گزارش عملکرد این حوزه را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه توجه به بیمه شهروندی و ابعاد پوششی آن لازم است، ادامه داد: ابعاد جدید ارائه خدمات این نوع بیمه باید بررسی شود تا شهروندان از آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 624385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.