جمع‌آوری ۴۰ معتاد متجاهر در شهرستان لردگان

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از جمع‌آوری ۴۰ معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر حضور معتادان متجاهر در سطح شهرستان لردگان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف جمع‌آوری این معتادان، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی تابش‌فرد امروز _یکشنبه سیزدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران از جمع‌آوری ۴۰ معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر حضور معتادان متجاهر در سطح شهرستان لردگان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف جمع‌آوری این معتادان، در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان در اجرای این طرح و پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند ۴۰ معتاد متجاهر را شناسایی و آن‌ها را با هماهنگی قضائی جمع‌آوری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع شدند، خاطرنشان کرد: به منظور سالم‌سازی و پاکسازی مناطق آلوده، اجرای طرح‌های مشابه تداوم دارد.

سرهنگ کوروش بهرامی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد نیز با اشاره به اجرایی شدن طرح پاکسازی نقاط آلوده توسط مأموران کلانتری ۱۸ هفشجان، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح بیش از ۳۰ گرم انواع مواد مخدر، ۹ خرده‌فروش، دو سارق دستگیر و ۱۵ فقره سرقت کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، ادامه داد: اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان برای برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 624379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.