تامین امنیت پایدار با مشارکت مردم فراهم می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: امنیت تنها با حضور پلیس تأمین نمی‌شود، بلکه برای دست یافتن به امنیت پایدار شهروندان نیز باید مشارکت لازم را با پلیس داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی‌اصغر مهری امروز _یکشنبه سیزدهم آذرماه_ در دیدار با شهردار شهرکرد، اظهار کرد: معاونت اجتماعی حدود ۳۰ مشاور در تمام زمینه‌ها دارد که به صورت رایگان به مردم خدمات ارائه می‌کند، این در حالی است که سال گذشته حدود ۱۲ هزار مشاوره برای مردم انجام شده است و شش هزار پرونده از دادگاه به مرکز مشاوره ارجاع داده شده که حدود ۸۰ درصد آن‌ها منجر به مصالحه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به در نظر گرفتن برنامه آموزش همگانی، شهروندان می‌توانند از تمام دوره‌های آموزشی به صورت رایگان استفاده کنند، معتقد هستیم امنیت تنها با حضور پلیس تأمین نمی‌شود، بلکه برای دست یافتن به امنیت پایدار شهروندان نیز باید مشارکت لازم را با پلیس داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های آموزشی آماده همکاری با شهرداری شهرکرد هستیم، در حوزه مشاوره خانواده اکثر پرونده‌هایی که از سمت محاکم قضائی استان به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها ارجاع شده به مصالحه رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت شهرها مرهون تلاش نیروی انتظامی است، اضافه کرد: استان چهارمحال‌وبختیاری از نظر امنیت در شرایط مطلوبی قرار دارد، تلاش‌های این نهاد زنده و پویا ضامن ایجاد و حفظ امنیت روانی و سلامت اجتماعی مردم است، امیدواریم مردم نیز با استفاده از امکانات فراهم شده این حلقه ارتباطی را حفظ و در راستای ثمربخشی و اثربخشی هرچه بیشتر آن سهیم باشند.

کد خبر 624364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.