جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از زمین‌های بایر سطح شهر

شهردار شهرکرد گفت: تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی در زمین‌های بایر سطح شهر موجب به‌هم‌ریختگی سیمای شهر می‌شود؛ بنابراین مجموعه مدیریت شهری باید به صورت مستمر اقدام به پاکسازی معابر کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _یکشنبه سیزدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین میز خدمت مدیریت شهری شهرکرد با حضور شهروندان و با هدف بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به نیازهای مردم، سرعت‌بخشی و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات برگزار شد.

وی افزود: شهرداری نهادی خدماتی و اجتماعی است که وظایف و رسالت‌های زیادی دارد و بر بسیاری از امور زندگی شهروندان تأثیرگذار است، مسئولان شهرداری در قالب میز خدمت در جمع مردم حضور پیدا می‌کنند تا رضایت عمومی شهروندان حاصل شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف تکریم شهروندان و پاسخگویی به پرسش‌های آنها در خصوص مسائل مختلف مرتبط با مدیریت شهری انجام و بسیاری از مسائل و مشکلات شهروندان حل‌وفصل شد؛ بعضی از موارد نیز پس از بررسی و کارشناسی پاسخ داده می‌شود.

واحدیان با بیان اینکه پاکسازی شهر با هدف ساماندهی و پاکیزه‌سازی محیط شهر از پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی موجب به‌هم‌ریختگی سیمای شهر می‌شود؛ بنابراین مجموعه مدیریت شهری باید به صورت مستمر اقدام به پاکسازی معابر از پسماند و نخاله‌های عمرانی کند.

وی ادامه داد: لازم است مدیریت شهری برای انجام فعالیت‌های مشارکتی برنامه مشخص، نظارت دقیق و بازدید میدانی داشته باشد تا نقش تسهیلگری خود را در ارائه کمک به تشکل‌ها به خوبی ایفا کند.

شهردار شهرکرد با تاکید بر لزوم فعال شدن شهروندان در شهر گفت: شهر را نمی‌توان بدون همراهی شهروندان اداره کرد و تا زمانی که احساس مسئولیت در شهروندان ایجاد نشود، نمی‌توان گام‌های بعدی را به درستی برداشت.

واحدیان افزود: شهرداری در راستای تداوم اجرای طرح پاکسازی معابر سطح شهر و نخاله‌برداری با هدف بهبود سیما و منظر شهر، نخاله‌های ساختمانی را از زمین‌های خالی واقع در میدان معلم جمع‌آوری کرد.

کد خبر 624347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.