پله: امید زیادی دارم و درمان خود را دنبال می‌کنم

بدن «پله» دیگر به شیمی‌درمانی در مبارزه با سرطان روده پاسخ نمی‌دهد و به بخش مراقبت‌های تسکین‌دهنده در بیمارستان آلبرت انیشتین در سائوپائولو منتقل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «پله» اسطوره فوتبال که ۸۲ سال سن دارد به بخش مراقبت‌های تسکین‌دهنده در بیمارستان آلبرت انیشتین در سائوپائولو منتقل شده است. بدن پله دیگر به شیمی‌درمانی در مبارزه با سرطان روده پاسخ نمی‌دهد.

پله سه‌شنبه گذشته به دلیل تورم و نارسایی قلبی در بیمارستان بستری شده بود و حالا بعد از بی‌نتیجه ماندن شیمی‌درمانی، قرار است در این بخش ویژه درد کمتری را تا پایان عمر احساس کند.

پله در بیمارستان از شرایط خود گفت: دوستان قبل از هر چیزی می‌خواهم آرامش همه را حفظ کنم و آن‌ها را در شرایط مثبت قرار دهم. هنوز امید زیادی دارم و مثل همیشه درمان خود را دنبال می‌کنم.

وی ادامه داد: از همه کادر درمان به خاطر توجه ویژه‌ای که به من داشته‌اند تشکر می‌کنم. ایمان زیادی به خداوند دارم. پیام‌های زیادی که برای من از سراسر جهان آمده است باعث شده تا انرژی زیادی به من بدهد و البته دیدن بازی‌های برزیل مثل همیشه به من انرژی می‌دهد. از همه شما تشکر می‌کنم.

کد خبر 624331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.