ساختار سازمانی شهرداری توسعه می‌یابد

شهردار تیران گفت: ساختار سازمانی و امکانات شهرداری در پی افزایش جمعیت و گسترش شهر توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن حجتی در آئین تکریم و معارفه سه تن از مدیران شهری که در محل سالن اجتماعات شهرداری تیران برگزار شد، اظهار کرد: توسعه امکانات و ساختار اداری و تشکیلاتی شهرداری برای تنوع فعالیت‌ها و تسهیل خدمت‌رسانی انجام می‌شود.

وی افزود: این توسعه اداری بیشتر در حوزه آتش‌نشانی، خدمات ایمنی و خدمات شهری خواهد بود تا رسیدگی به نیازها و دغدغه‌های شهروندان بهتر انجام شود.

شهردار تیران با اشاره به توسعه شهر در منطقه شرقی و شمالی، خاطرنشان کرد: افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و تجهیزات این مرکز ضروری است. ارتقای واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به سازمان مستقل با تشکیلات مجزا در دوره جدید مدیریت شهری پیش‌بینی و فرآیند اجرایی آن دنبال می‌شود.

حجتی با بیان اینکه آتش‌نشانی این شهرداری در مواقع بحرانی به مناطق روستایی و دیگر شهرهای مجاور خدمت‌رسانی می‌کند، تاکید کرد: پیگیری افزایش چارت سازمانی و به‌کارگیری نیروهای متخصص در حوزه آتش‌نشانی، خدمات ایمنی و امدادرسانی ضرورت دارد.

وی تغییرات مدیریتی در حوزه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تیران را مقدمه ارتقای این سازمان دانست و ادامه داد: مدیر جدید این واحد باید زمینه‌سازی و پیگیری فرآیند تشکیل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را دنبال کند.

شهردار تیران با اشاره بر لزوم تقویت عملکرد و توسعه خدمات شهری تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم، مأموریت‌های واگذار شده به واحد خدمات شهری است، چراکه شهر بیشتر به این حوزه وابسته است.

حجتی با انتقاد از وضعیت نابسامان پیاده‌روهای سطح شهر و سد معبر برخی از مغازه‌داران گفت: واحد اجراییات شهرداری باید این موضوع را مورد توجه قرار دهد و مانع از ایجاد بی‌نظمی‌ها شود.

وی نظارت بر پیمانکاران شهرداری در اجرای بعضی از مأموریت‌ها را لازم دانست و افزود: کوتاهی شرکت‌های پیمانکار پذیرفته نیست و شهروندان رسیدگی به نیازهای شهر را از شهرداری مطالبه می‌کنند.

به گزارش ایمنا، در این نشست رضا ناهی به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری، محسن دلکرمی به عنوان مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و حسین معتمدی به عنوان دبیر کمسیون ماده ۱۰۰ شهرداری تیران معرفی شدند.

پیش از این محسن دلکرمی، امیرحسین دادخواه و مجید یوسفی به ترتیب عهده‌دار مسئولیت‌های خدمات شهری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و دبیر کمسیون ماده ۱۰۰ شهرداری تیران بودند.

کد خبر 624278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.