حس فوق‌العاده اشتراک شادی گل با پدر در جام‌جهانی + عکس

دالی بلیند، مدافع باتجربه تیم ملی هلند، پس از گل‌زنی برای هلند مقابل آمریکا، در آغوش دنی بلیند، پدر خود که در کادر فنی لاله‌های نارنجی حضور دارد، قرار گرفت و شادی گلش را با وی تقسیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی هلند و آمریکا در نخستین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، راس ساعت ۱۸:۳۰ امروز، شنبه دوازدهم آذر، در ورزشگاه بین‌المللی الخلیفه شهر الریان به مصاف یکدیگر رفتند و پس از ۹۷ دقیقه جذاب، هلند با نتیجه سه بر یک مقابل آمریکا پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ راه یافت‌.

در بازی امشب، دالی بلیند، مدافع چپ ۳۲ساله لاله‌های نارنجی، یک گل و یک پاس گل به‌ثبت رساند و عملکرد درخشان و تحسین‌برانگیزی برای تیمش داشت.

بلیند با به‌ثمر رساندن این گل، یک رکورد جدید برای خود در تیم ملی هلند به‌ثبت رساند و با ۳۲ سال و ۲۶۹ روز، دومین گل‌زن مسن هلند در تاریخ رقابت‌های جام‌جهانی، لقب گرفت. رکورددار مسن‌ترین گل‌زن تاریخ جام‌جهانی در بین بازیکنان هلند، جیووانی فن برونکهورست است که در جام‌جهانی ۲۰۱۰، با ۳۵ سال و ۱۵۱ روز سن، در دیدار رده‌بندی برای هلند مقابل اروگوئه گل‌زنی کرد.

همچنین گل‌زنی دالی بلیند یک اتفاق جالب توجه و صحنه‌ای زیبا در جام‌جهانی ۲۰۲۲ رقم زد. از آنجا که دنی بلیند، اسطوره سال‌های دور هلند، هم‌اکنون در کادر فنی لاله‌های نارنجی به‌عنوان دستیار فن‌خال حضور دارد و دالی بلیند فرزند وی است، دالی پس از گل‌زنی برای هلند در آغوش پدر خود قرار گرفت و خوشحالی پس از گلش را با وی تقسیم کرد.

حس فوق‌العاده اشتراک شادی‌گل با پدر در جام‌جهانی+عکس

کد خبر 624249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.