شورای ششم در اجرای پروژه‌های شهری تسهیل‌گری می‌کند

شهردار زنجان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های شهری مرهون همراهی خانواده شهرداری است، گفت: شورای اسلامی شهر در اجرای پروژه‌های شهری تسهیل‌گری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر در مراسم جشن فرهیختگان، فعالان عمرانی و بازنشستگان شهرداری که در سالن شش هزار نفری انقلاب برگزار شد با اشاره به تلاش مدیریت شهری طی ۹ ماه اخیر در حوزه‌های عمرانی، اظهار کرد: خانواده شهرداری نقش بلامنازع و ستودنی در این موفقیت‌ها داشته است.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در کنار کارکنان شهرداری هستند و نه تنها مشکلاتی برای اجرای پروژه‌ها وجود ندارد، بلکه تسهیل‌گر امور شهری در مدیریت شهری هستند.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: پروژه سبزه میدان با گذشت چهار دهه در مراحل اتمام عملیات اجرایی بوده و مرهون ماه‌ها تلاش کارکنان خدوم شهرداری است.

فیروزفر بازگشایی معبر شمال به جنوب پادگان، دوربرگردان پل امام حسن مجتبی (ع)، کف‌سازی بازار در کمترین زمان و رکورد بی‌سابقه آسفالت‌ریزی را از دیگر پروژه‌های مهم مدیریت شهری دانست و اضافه کرد: زنجان رتبه برتر را زمینه ترمیم و آسفالت‌ریزی دارد و اجرای ۳۵۰ برنامه فرهنگی‌ورزشی طی ۹ ماه در تاریخ مدیریت شهری زنجان مثال‌زدنی است.

وی با اشاره به رکوردهای بی‌سابقه در خرید تجهیزات زمستانی و حمل‌ونقل بعد از دو دهه ادامه داد: تمام این خدمات با حضور همکاران شهرداری در کنار یکدیگر میسر شده است و سال آینده دو مسئله مهم زیبایی شهر و روان‌سازی ترافیک با پشتوانه شورای اسلامی شهر هدف‌گذاری خواهد شد.

شهردار زنجان با تقدیر از خدمات و تلاش نیروی انتظامی در اجرای پروژه‌های شهری گفت: نهضت آسفالت‌ریزی در معابر اصلی و فرعی شهر رضایت شهروندان را به دنبال دارد و با آغاز نهضت آسفالت‌ریزی در زنجان، بیش از ۱۶۰ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی پخش شده است.

فیروزفر با اشاره به خرید تجهیزات و ماشین‌آلات جدید برف‌روبی به ارزش تقریبی ۱۷۰ میلیارد ریال افزود: با احداث دو کارخانه، تولید محلول یخ‌زدا جهت حفاظت از آسفالت معابر و خرید بیش از هشت هزار تن شن و نمک با برنامه‌ریزی دقیق، آماده انجام عملیات زمستانی هستیم.

کد خبر 624245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.