۱۵ کیلوگرم شیشه در پایتخت کشف شد/ دستگیری ۳ سوداگر مرگ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر روان‌گردان شیشه و ۲۹ هزار عدد قرص غیرمجاز قاچاق کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ ضرغام آذین امروز _شنبه دوازدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، در رصدهای اطلاعاتی متوجه شدند سه سوداگر مرگ در همکاری با یکدیگر و تهیه مواد روان‌گردان از شهرهای مرزی شرق کشور، به توزیع این محموله در محدوده "باغ فیض" و "پونک" تهران می‌پردازند.

وی ادامه داد: مأموران با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازدید از مخفیگاه آن‌ها ۲۹ هزار عدد قرص غیرمجاز و ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: مأموران در این خصوص هر سه سوداگر مرگ را دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت جامعه انجام می‌دهد، خاطر نشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

کد خبر 624209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.