تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری تا پایان آبان‌ماه سال جاری

شهردار فلاورجان گفت: تحقق صددرصدی بودجه شهرداری طی هشت ماه سال جاری در سایه تدابیر اتخاذ شده، شناخت صحیح معاونان و کارمندان شهرداری از وضعیت موجود، تلاش شبانه‌روزی آنها برای کسب درآمدهای پایدار و تعامل و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر با شهرداری بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی عزیزی با بیان اینکه شهرداری‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اعتبارات دولتی استفاده نمی‌کنند و به دنبال ارائه خدمات شایسته به شهروندان هستند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال از بودجه شهرداری فلاورجان وصول شده که نشانگر آن است علی‌رغم مشکلات اقتصادی که شهرداری‌های شهرهای ایران به دلایل مختلف با آن مواجه هستند، مسیر شهرداری فلاورجان برای تدوین بودجه کاملاً صحیح بوده است.

وی با بیان اینکه بودجه سال جاری شهرداری زودتر از زمان قانونی وصول شده است، افزود: شهرداری‌ها خدمات گوناگونی به شهروندان ارائه می‌دهند و تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که فلاورجان شهری امن، زیبا، با امکانات در دسترس همراه با توسعه پایدار برای زندگی هر چه بهتر و بیشتر شهروندان باشد.

شهردار فلاورجان ارائه خدمات شایسته به شهروندان را رسالت فرهنگی و اجتماعی شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری نهادی عمومی و متعلق به شهروندان است، مشارکت حداکثری شهروندان در اداره امور شهر و تأمین هزینه‌ها، نشئت گرفته از حس تعلق شهروندان به شهر است که به تبع آن پروژه‌های عمرانی، خدماتی و زیربنایی را نیز اجرا می‌شود.

عزیزی تصریح کرد: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری فلاورجان با ۵۹ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۵۶۴ میلیون ریال پیش‌بینی شده است، از این میزان ۵۵ درصد عمرانی و ۴۵ درصد جاری بوده و پس از تصویب در شورای اسلامی شهر به عنوان نقشه راه در دستور کار شهرداری فلاورجان قرار گرفته است.

وی با اشاره به مطالبه بحق شهروندان در زمینه انجام امور عمرانی و خدماتی، ادامه داد: تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه‌تمام شهری، تمرکز بر تعریف پروژه‌های کلان از جمله ساختمان تجاری_اداری، سالن اجتماعات خیابان ملاصدرا با رویکرد ارتقای کیفیت فضا و منظر شهری و مهم‌تر از آن افزایش تعاملات اجتماعی و شهروندی از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری است که با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.

شهردار فلاورجان با بیان اینکه طی هشت ماه گذشته حقوق کارکنان و مطالبات پیمانکاران شهرداری فلاورجان به موقع پرداخت شده است تا معیشت آنها به مخاطره نیفتد، گفت: تحقق صددرصدی بودجه شهرداری طی هشت ماه در سایه تدابیر اتخاذ شده، شناخت صحیح معاونان و کارمندان شهرداری از وضعیت موجود، تلاش شبانه‌روزی آنها برای کسب درآمدهای پایدار و تعامل و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر با شهرداری بوده است.

کد خبر 624186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.