برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های معلولان در ایوان جهان‌نما

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت دوازدهم آذرماه، روز جهانی معلولان با همکاری انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت، نمایشگاه توانمندی‌های افراد دارای معلولیت در ایوان جهان‌نما برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، میثم بکتاشیان اظهار کرد: سوم دسامبر مصادف با ۱۲ آذر در سال ۱۹۹۲ از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی معلولان اعلام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس تعاریف جهانی، جدیدترین نوع نگاه مسئولان نسبت به افراد دارای معلولیت، مبتنی بر تلفیق اجتماعی است، در این نگاه، ورود و حضور افراد دارای معلولیت در سطح جامعه طبیعی، گسترده و راحت است که هیچ تفاوتی بین آنها با سایر افراد جامعه احساس نمی‌شود و یک جامعه واحد به تصویر کشیده می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه همواره نوع نگاه مدیریت شهری نیز به افراد توان‌خواه (دارای معلولیت) ارج نهادن به توانمندی‌های آنها بوده است، افزود: در این راستا بهینه‌سازی و مناسب‌سازی سطوح مختلف شهری برای عبور و مرور این قشر از جامعه رسالت اصلی مدیریت شهری است.

وی با اشاره به توانمندی‌ها، استعدادها و ظرفیت‌های هنری، فرهنگی و علمی افراد توان‌خواه (دارای معلولیت) خاطرنشان کرد: براین‌اساس و با همکاری انجمن خیریه کودکان بهشت، به مناسبت دوازدهم آذرماه «روز جهانی معلولان» نمایشگاه توانمندی‌های افراد دارای معلولیت در ایوان جهان‌نما از امروز _شنبه دوازدهم آذر ماه_ تا پانزدهم آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۶ عصر برگزار می‌شود.

کد خبر 624180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.