اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای توسعه بوستان مهر

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به تاثیر فضای سبز در ارتقای کیفیت منظر شهری گفت: در این راستا توسعه بوستان مهر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: احداث و توسعه بوستان‌ها و فضای سبز شهری با تأثیرگذاری بر کیفیت محیط زیست شهری و ایجاد فضایی برای افزایش تعاملات اجتماعی، نقش مهمی در توسعه پایدار شهری ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای سبز مطلوب علاوه بر ارتقای کیفیت منظر شهر در زیباشناسی و ادراک هویت مؤثر است، گفت: بر این اساس توسعه بوستان مهر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان افزود: توسعه بوستان مهر با هدف ایجاد چشم‌انداز زیبا، بهبود سیما و منظر شهری در مرحله طراحی در سازمان پارک‌ها قرار گرفته است و تا پایان سال سه هزار متر مربع به فضای این بوستان اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش سرانه‌های فضای سبز باعث ایجاد تغییر در هویت بصری شهر می‌شود، خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری از درختان و پوشش‌های گیاهی در هر شهر باید به صورت یک فرهنگ نهادینه و از فضای سبز شهری به عنوان یک گنجینه ارزشمند محافظت شود.

کد خبر 624173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.