گلایه شهروندان از خرابی سیستم گرمایشی فرهنگسرای استاد شریعت+ پاسخ مسئولان

برخی از شهروندان ضمن نگرانی از برودت هوا در فرهنگسرای استاد شریعت، از نبود سیستم گرمایشی در این مجموعه گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ در زندگی روزمره شهروندان و بهره‌وری بلندمدت آن، فرهنگسراهایی درون‌محله‌های شهری احداث شده است.

نقاط قوت اصفهان به‌عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، در این حوزه‌ها است و می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به این موضوعات شود؛ در همین راستا در سال‌های اخیر فرهنگسراهایی در محله‌های محروم ساخته شده است.

حصه جنوبی یکی از محله‌های کمتربرخوردار اصفهان است که در منطقه ۱۰ شهرداری واقع شده است که با آسیب‌های اجتماعی متعددی دست‌وپنجه نرم‌می‌کند. در راستای محرومیت‌زدایی و اقدامات فرهنگ‌سازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، فرهنگسرای استاد شریعت در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیمه اردیبهشت‌ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

در همین بین برخی از شهروندان در تماس با خبرگزاری ایمنا، ضمن نگرانی از برودت هوا در فرهنگسرای استاد شریعت، از نبود سیستم گرمایشی در این مجموعه گلایه‌مند بودند.

آنها می‌گویند با توجه به برودت هوا، باید سیستم‌های گرمایشی در این مجموعه فرهنگی فعال شود تا شهروندان بدون دغدغه در جلسات و نشست‌های فرهنگسرا شرکت کنند.

مشکل سیستم گرمایشی فرهنگسرا امروز رفع می‌شود

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایمنا، داوود بحیرایی، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، به‌صورت فوری دستور خرید مخزن جدید و مشعل سیستم گرمایشی فرهنگسرای استاد شریعت صادر شد که تا پایان امروز _شنبه دوازدهم آذرماه_ نصب خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کد خبر 624162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.