دستگیری سارقی که با کارت عابر بانک کلاهبرداری کرده بود

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سارقی که از کارت عابر بانک شهروندی کلاهبرداری کرده بود، را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز _شنبه دوازدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به مراجعه شهروند خرم‌آبادی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر از اعتماد وی سو استفاده کرده و مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از کارت عابر بانک وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سارق را در سطح شهر خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند، ادامه داد: این سارق در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و اذعان کرد، با درخواست مالباخته در کنار باجه عابر بانک جهت انتقال وجه و سو استفاده از اعتماد وی کارت بانک شهروند را با کارت دیگری تعویض کرده و مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از حساب مالباخته برداشت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی لرستان با بیان اینکه متهم به مراجع قضائی معرفی شده است، تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌کنم به هیچ عنوان به افراد ناشناس اعتماد نکنند و از ارائه کارت بانکی خود به دیگران و افراد ناشناس به طور جدی خودداری کنند.

کد خبر 624154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.