لزوم ساماندهی سرویس مدارس نجف‌آباد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری نجف‌آباد گفت: تلاش داریم کارشناسی مناسبی در زمینه سرویس مدارس انجام دهیم و کیلومتر پیمایشی را اجرا کنیم تا به استانداردهای مطلوب دست یابیم.

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برگزاری جلسه مشترک هیئت مدیره و شورای سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر، اظهار کرد: در این جلسه پس از ارائه گزارش مهم‌ترین اقدامات انجام شده و گزارش امور مالی، طرح لایحه ساماندهی و هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل و بار، طرح لایحه بیست‌وششم آذرماه روز حمل‌ونقل و رانندگان و طرح درخواست بهره‌برداران ناوگان اتوبوسرانی در خصوص خرید لاستیک، تیوپ و نوار با نرخ دولتی مطرح و تصمیم‌گیری شد.

وی از توافق با نیروی انتظامی برای استقرار در پایانه و کنترل مسائل امنیتی و حفاظتی پایانه خبر داد و افزود: در حال حاضر خرید ۱۰۰ دستگاه ون و ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید برای تجهیز ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری در دستور کار مدیریت شهری است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا با همدلی و همراهی شهرداری و آموزش و پرورش اتفاقات خوبی رخ داده است و تلاش کردیم کارشناسی مناسبی انجام دهیم و طرح کیلومتر پیمایشی را اجرا کنیم.

رضایی اضافه کرد: مشکلات زیادی پیش آمده و موجب نارضایتی خانواده‌ها، آموزش و پرورش و رانندگان شده است، در مجموع رضایت مطلوبی حاکم نیست و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های جدید برای سال آینده بتوانیم به حد مطلوبی دست یابیم.

کد خبر 624131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.