جامعه با توجه به معلولان رشد می‌کند

معاون فرهنگی دانشگاه اصفهان گفت: ارتباط افراد با نیازهای ویژه، دو طرفه است و جامعه با برقراری این ارتباط، رشد می‌کند. جوامع پیشرفته برای همه انسان‌ها برنامه‌ریزی خاصی دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربانی امروز _شنبه دوازدهم آذرماه_ در همایش روز جهانی افراد با نیازهای ویژه، اظهار کرد: دانشگاه اصفهان برای انجام وظیفه خود در حوزه تعلیم و تربیت، ظرفیت‌های خوبی را از گذشته فعال کرده است.

وی افزود: بشر در دوران اخیر به این جمع‌بندی رسیده که با مدیریت سبک زندگی بهتر می‌تواند سلامت افراد را تضمین کند؛ در همین زمینه رویدادهای متعددی درخصوص سبک زندگی توسط دانشگاه اصفهان اجرایی شد.

معاون فرهنگی دانشگاه اصفهان گفت: انسانی که به دنبال بهره‌مندی از فرصت‌های حیات است ارتباط با خود، خداوند، سایر انسان‌ها، طبیعت و تاریخ را حفظ می‌کند که اصلی‌ترین محور آن، ارتباط انسان با خود است.

ربانی اضافه کرد: انسان لایه‌های ناشناخته‌ای دارد که ظرفیت‌های بسیار بزرگی را در او نهادینه کرده است. شناسایی این ابعاد، حتی با وجود محدودیت‌هایی در جسم انسان می‌تواند منجر به درخشش او شود. همراهان، بستگان، خانواده و مجموعه‌های حمایتی به کشف استعدادها و ظرفیت‌های انسان کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: ارتباط افراد با نیازهای ویژه، دو طرفه بوده و جامعه با برقراری این ارتباط، رشد می‌کند. جوامع پیشرفته برای همه انسان‌ها، برنامه‌ریزی خاصی دارند.

کد خبر 624095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.