استقرار ۱۵ مخزن شن در معابر سطح شهر

شهردار خمین گفت: ۱۵ مخزن شن و نمک در سطح شهر برای استفاده شهروندان در مواقع بارش برف و لغزندگی معابر تعبیه شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عملیات لکه‌گیری آسفالت کوچه‌های خیابان شهید مصطفی خمینی سمت غربی شهر به اتمام رسیده است، اظهار کرد: لکه‌گیری آسفالت کوچه شهید بربرودی به مساحت ۹۰۰ مترمربع، لکه‌گیری آسفالت کوچه اطلس به مساحت ۸۰۰ مترمربع و کوچه عارف واقع در خیابان طالقانی به مساحت ۶۵۰ مترمربع انجام شد.

وی افزود: به منظور مناسب‌سازی معابر و خدمت‌رسانی به شهروندان، لکه‌گیری آسفالت کوچه‌های شهیدان سرلک، گلکار و ملاحسینی به مساحت ۶۵۰ مترمربع و خیابان شهید مصطفی خمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع اجرا شده است.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: با هدف جلوگیری از آب‌گرفتگی و هدایت آب‌های سطحی در کوچه شکوفه ۲۸۰ متر و در کوچه شهید کمانی ۴۰ متر عملیات جدول گذاری و کانیوگذاری اجرایی شده است.

احمدی تصریح کرد: در عملیات اجرای آسفالت کوچه شهید خراسانی واقع در خیابان طالقانی به مساحت ۸۰۰ مترمربع ۴۳ تن و ۵۸۰ کیلو آسفالت و ۴۸۰ کیلو قیر استفاده شده است.

وی با اشاره به اجرای مانور ماشین‌آلات طرح زمستانه امداد و نجات ستاد بحران شهرستان خمین، اضافه کرد: ۱۵ مخزن شن و نمک در سطح شهر برای استفاده شهروندان در مواقع بارش و لغزندگی معابر قرار داده شده است.

شهردار خمین از تخریب ملک مخروبه خطرآفرین واقع در خیابان شهید آیت‌الله سعیدی واقع در کوچه شهید بهرامی خبر داد و گفت: این ملک محل تجمع افراد معتاد، ولگرد و باعث نارضایتی شهروندان شده بود.

احمدی از عملیات اجرایی آسفالت کوچه خاکی شهید زارعی واقع در محله فیروزآباد، به مساحت ۵۵۰ مترمربع خبر داد و افزود: این کوچه خاکی توسط شهرداری کانیوگذاری، و سپس با ۶۹ تن و ۳۸۰ کیلو آسفالت و ۱۹۰ کیلو قیر آسفالت شد.

وی تاکید کرد: در عملیات اجرای آسفالت کوچه پوریای ولی واقع در شهرک نخ طلا به مساحت ۱۳۷۰ مترمربع ۱۶۶ تن و ۱۳۰ کیلو آسفالت و ۳۷۰ کیلو قیر استفاده شده است.

احمدی افزود: روکش کامل آسفالت ستاد نیروی انتظامی واقع در میدان نماز به مساحت ۲۷۷۴ مترمربع با پخش ۴۶۸ تن و ۶۹۰ کیلو آسفالت و دو تن قیر اجرا شد.

کد خبر 624057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.