خرید ۱۱ دستگاه اتوبوس شهری/ اجرای ۳۵ هزار مترمربع آسفالت

شهردار مراغه از آسفالت ۳۵۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهری خبر داد و گفت: شهرداری در راستای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، خرید ۱۱ دستگاه اتوبوس جدید را در دستور کار دارد.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از لغو طرح آزمایشی یک‌طرفه بودن خیابان معلم جنوبی شهر مراغه خبر داد و اظهار کرد: برابر تصویب شورای هماهنگی ترافیک شهرستان، از این به بعد رانندگان وسایل نقلیه می‌توانند در مسیر رفت و برگشت از خیابان معلم جنوبی تردد کنند.

وی افزود: آرام‌سازی ترافیک محله جودی‌آباد با نصب تابلوی سرعت مطمئنه، اصلاح قوس‌های گردش به راست خیابان قدوسی به باستانی، ایمن‌سازی محدوده درختان چنار مقابل دبستان سابق امیرکبیر، سه‌زمانه کردن چراغ فرماندهی تقاطع دژبان، آرام‌سازی میدان سهند با احداث سرعت‌کاه از دیگر تصمیمات مهم اخذ شده در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان بود.

شهردار مراغه با اشاره به اقدامات و اجرای طرح‌های ترافیک توسط مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: مسیرگشایی باند رفت بلوار ۵۵ متری پروفسور قنادی توسط شهرداری انجام شده و عملیات خاکی آن هم‌اکنون در حال اتمام است.

مقتومی تصریح کرد: بازگشایی گره ۳۰ ساله خیابان موسوی با تملک یک باب منزل واقع در این مسیر آغاز شده است و با اتمام تملک یک باب واحد مسکونی دیگر، از هفته آینده مسیرگشایی به صورت کامل انجام خواهد شد.

وی گفت: طرح احداث پل دخیل به بلوار طبیعت در مرحله بتن‌ریزی دهانه دوم قرار دارد و پس از اتمام عملیات بتنی و با تملک اراضی واقع شده مسیرگشایی، شن‌ریزی و جدول‌گذاری آن آغاز خواهد شد.

شهردار مراغه از آسفالت ۳۵۰ هزار مترمربع معابر شهری در سال جاری خبر داد و افزود: شهرداری در راستای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر، خرید ۱۱ دستگاه اتوبوس جدید را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 624056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.