ترمیم و لکه‌گیری جداول شکسته میدان‌ها و معابر سطح شهر

شهردار زرند از اجرای عملیات ترمیم و لکه‌گیری جداول شکسته میدان‌ها و معابر سطح شهر خبر داد و گفت: بوستان قرنی ۲۷ در زمینی به مساحت ۲۹۰۰ مترمربع طی دو ماه احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طرح زیرسازی معابر خاکی شهر زرند با هدف تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان در تمام معابر تعریف شده و در حال اجرا است، اظهار کرد: نزدیک شدن به استانداردهای مطلوب شهرنشینی، خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر و توزیع یکسان امکانات از مهمترین برنامه‌های شهرداری زرند است.

وی افزود: زیرسازی و آسفالت معابر خاکی با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌ها با هدف روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهر در دستور کار مدیریت شهری است.

شهردار زرند رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ هزار مترمربع از معابر خاکی سطح شهر در طرح زیرسازی و آسفالت شهرداری است.

ضیاء‌الدینی تصریح کرد: معابر خیابان رستگار، خیابان عطاالله اسلامی، شهید عربزاده، قرنی، شهید صدوقی توسط نیروهای شهرداری در حال بهسازی و ساماندهی است و طی ماه‌های آینده عملیات آسفالت در بیش از ۶۰ هزار مترمربع از معابر خاکی سطح شهر اجرا خواهد شد.

وی از احداث بوستان قرنی ۲۷ خبر داد و گفت: بوستان قرنی ۲۷ در زمینی به مساحت ۲۹۰۰ مترمربع با همت نیروهای حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری طی دو ماه احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

شهردار زرند با اشاره به عملیات ترمیم و لکه‌گیری جداول شکسته میدان‌ها و معابر سطح شهر، افزود: زیباسازی، بهسازی منظر و چشم‌انداز شهر، ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان و توسعه و آبادانی فضاهای شهری از اهداف این گونه اقدامات است.

کد خبر 624054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.