احسان پنشنبه از جمع ذوبی‌ها جدا شد؟

احسان پنشنبه هافبک‌تهاجمی ۲۳ساله باشگاه ذوب‌آهن، موافقت این باشگاه اصفهانی را برای جدایی گرفته است و طی روزهای آینده با دریافت رضایت‌نامه از جمع گاندوها جدا می‌شود. مقصد بعدی وی به احتمال فراوان، پاختاکور ازبکستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان نیز به‌مانند سایر باشگاه‌های ایران به‌دلیل مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و تعطیلی لیگ برتر، در حال انجام تمرینات برای شروع مجدد بازی‌های لیگ است؛ در همین بین به‌نظر می‌رسد تغییراتی در لیست بازیکنان این تیم تا قبل از آغاز دوباره لیگ برتر رخ خواهد داد.

براساس اطلاعات خبرنگار ایمنا، احسان پنشنبه هافبک‌تهاجمی ۲۳ ساله و ملی‌پوش تاجیکستانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، نخستین خروجی این باشگاه پیش از آغاز پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی خواهد بود.

پنشنبه، برنده جایزه بهترین و ارزشمندترین بازیکن فوتبال تاجیکستان طی سال‌های اخیر، ابتدای فصل در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی با نظر مستقیم مهدی تارتار به‌عنوان جانشین محمد خدابنده‌لو و با قراردادی دو ساله راهی ذوب‌آهن شد اما در کمال تعجب در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین بود و در کمتر از یک‌سوم بازی‌ها از دقیقه ۷۰ به‌بعد برای ذوب‌آهن به‌میدان می‌رفت.

این مسئله باعث ناراحتی وی شده بود اما باز هم در ذوب‌آهن ماند و به تمرین در کنار سایر بازیکنان پرداخت. پنشنبه پس از انجام ۱۲ دقیقه بازی مقابل گل‌گهر و آسیب‌دیدگی از ناحیه دست چپ، دیگر برای این تیم بازی نکرد و با تعطیلی لیگ‌برتر به تاجیکستان بازگشت.

احسان پنشنبه از جمع ذوبی‌ها جدا شد؟

طبق شنیده‌ها، پنشنبه دیگر قرار نیست دیگر به اصفهان بازگردد و با توجه به فرصت بسیار کمی که در ذوب‌آهن به وی داده می‌شد، برای بیشتر بازی‌کردن در آستانه جدایی از ذوب‌آهن قرار گرفته است.

با موافقت مدیران باشگاه اصفهانی، اگر اتفاق خاصی نیفتد رضایت‌نامه این بازیکن در روزهای آتی برای باشگاه پاختاکور صادر خواهد شد تا به قهرمان لیگ‌برتر ازبکستان منتقل شود.

گفتنی است پنشنبه تاکنون ۱۵ هزار دلار از قرارداد خود را در مدت‌زمان چهار ماهه حضورش در ذوب‌آهن دریافت کرده و مابقی مبلغ قراردادش دیگر از سوی باشگاه اصفهانی پرداخت نخواهد شد؛ در عوض پنشنبه و باشگاه آینده‌اش مبلغی بابت دریافت رضایت‌نامه به ذوب‌آهن نخواهند داد و این بازیکن طی انتقالی رایگان راهی پاختاکور خواهد شد.

البته به نظر می‌رسد ذوبی‌ها شرط عجیبی برای پنشنبه در راستای صدور رضایت‌نامه و کارت بازی‌اش برای مقصد بعدی وی گذاشته‌اند؛ این که وی تا مدت سه‌سال آینده حق ندارد در ایران به باشگاه دیگری ملحق شود و نمی‌تواند برای تیمی به‌جز ذوب‌آهن بازی کند.

حال با توجه به ضعف ذوب‌آهن در پست تهاجمی و از دست‌دادن پنشنبه، باید دید گاندوهای اصفهانی در ادامه چگونه این معضل را برطرف خواهند کرد و چه بازیکنی برای تقویت خط‌حمله توسط ذوب‌آهن جذب می‌شود.

کد خبر 624044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.