آرزوی سلامتی هواداران برزیل برای "پله"+عکس

هواداران تیم‌ملی برزیل با در دست‌داشتن بنری روی سکوهای ورزشگاه لوسیل در بازی امشب سلسائو مقابل کامرون، برای پله اسطوره برزیلی دنیای فوتبال آرزوی سلامتی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی کامرون و برزیل از ساعت ۲۲:۳۰ امشب _جمعه یازدهم آذرماه_ در چارچوب آخرین بازی مرحله‌گروهی (H) جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه ملی لوسیل با قضاوت اسماعیل الفاث برابر یکدیگر قرار گرفتند.

در روزهای گذشته رسانه‌های محلی برزیل اعلام کردند پله، فوتبالیست سابق و اسطوره برزیل، دچار تورم بدن، مشکلات و نارسایی قلبی، سردرگمی ذهنی و سرگیجه در بیمارستان بستری شده بود. همچنین اعلام کردند شیمی‌درمانی انجام‌شده در چند ماه گذشته، تاثیری بر چند تومور پله نداشته و موفقیت‌آمیز نبوده است.

سپس نشریه «سان» خبر داد پله که روز گذشته در بیمارستان بستری شده بود، علائم حیاتی پایداری دارد و به ICU هم منتقل نشده است.

با این وجود، به‌دنبال بیماری و مشکلاتی که پله با آن‌ها دست به گریبان است؛ هواداران و تماشاگران برزیل در بازی امشب تیم‌ملی‌شان مقابل کامرون، بنرهایی روی سکوهای ورزشگاه لوسیل به نمایش درآوردند و از این طریق برای پله اسطوره فوتبال کشورشان آرزوی سلامتی کردند.

روی یک بنر عکس پله منقش شده که پایین آن نوشته‌اند:

" پله؛ زود خوب شو "

آرزوی سلامتی هواداران برزیل برای "پله"+عکس

کد خبر 624032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.