آمار عجیب و فاجعه‌بار غنا در جام‌جهانی ۲۰۲۲!

تیم‌ملی غنا در هر سه‌بازی خود در مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل تیم‌های پرتغال، کره‌جنوبی و اروگوئه در عرض دو، سه و شش دقیقه دو گل دریافت کرده‌اند و تنها تیمی به‌شمار می‌روند که چنین آمار فاجعه‌ای را برجای گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های غنا و اروگوئه از ساعت ۱۸:۳۰ امشب _جمعه یازدهم آذرماه_ در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره با قضاوت دنیل سیبرت آلمانی، سومین و آخرین بازی مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را برابر یکدیگر برگزار کردند و اروگوئه تا پایان دقیقه ۷۴ با نتیجه ۲ بر صفر از سد غنا گذشته است.

در نیمه‌اول این دیدار، تیم‌ملی غنا پس از خراب‌کردن پنالتی به‌دست آمده در دقیقه ۲۱، ابتدا دقیقه ۲۶ توسط دی‌آراسکائتا دروازه‌اش را باز شده دید و سپس دقیقه ۳۲ باز هم شماره ۱۰ اروگوئه‌ای‌ها، برای لاسلسته گلزنی کرد تا شیرازه غنا در عرض شش دقیقه از هم بپاشد. این برای نخستین‌بار نیست که غنایی‌ها در این جام در عرض چند دقیقه گل می‌خورند و این آمار فاجعه‌بار در دو بازی قبلی نیز توسط غنایی‌ها به‌ثبت رسیده است.

شاگردان اتو آدو در تقابل دور اول مقابل پرتغال، درحالی که نتیجه بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد؛ دقایق ۷۸ و ۸۰ توسط ژوآئو فلیکس و رافائل لیائو دو گل دریافت کرد و در بازی قبلی برابر کره‌جنوبی نیز در فاصله دقایق ۵۸ و ۶۱ با ضربات سر کیو سئونگ‌جو گل خورد.

غنا در برابر پرتغال: دریافت دو گل در عرض دو دقیقه (۷۸ و ۸۰)

غنا در برابر کره‌جنوبی: دریافت دو گل در عرض سه دقیقه (۵۸ و ۶۱)

غنا در برابر اروگوئه: دریافت دو گل در عرض شش دقیقه (۲۶ و ۳۲)

به‌طور کلی، غنا در هر سه بازی مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، در فاصله‌زمانی دو، سه و شش دقیقه دو گل از حریفان دریافت کرده است؛ هیچ تیمی در این جام چنین آمار افتضاحی نداشته اما شاگردان اوتو آدو، این رکورد منفی را از خود برجای گذاشتند و با یک پیروزی و دو شکست، پنج گل‌زده و هفت گل‌خورده در آستانه حذف از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز قرار دارند.

کد خبر 623969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.