صدر جدول در تسخیر خاتون بم/سپاهان در کورس قهرمانی

هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان با پنج دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز -جمعه یازدهم آذرماه- هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان با پنج دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

تیم فوتبال زنان سپاهان در ورزشگاه صفائیه میزبان تیم خاتون بم بود که این دیدار با تک کل زهرا قنبری به پایان رسید.

تیم خاتون بم تا قبل از دیدار مقابل طلایی‌پوشان سپاهان، مدافع عنوان قهرمانی با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری سیرجان در رتبه دوم قرار داشت و سپاهان با ۱۲ امتیاز در جایگاه سوم بود، این دیدار بازی به طور پایاپای تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی بدون گل پیش رفت اما در دقیقه ۸۲ دروازه سپاهان را باز کرد تا با این نتیجه، خاتون از کورس قهرمانی جا نماند.

در دیگر دیدار حساس هفته، شهرداری سیرجان میزبان ملوان بندر انزلی بود که این دیدار با نتیجه ۶ بر یک به سود دختران سیرجانی به پایان رسید.

در این دیدار خیلی زود با دبل شبنم بهشت و افسانه چترنور و تک گل ملیکا متولی، تیم سیرجانی با نتیجه پنج بر صفر از حریف خود پیش افتاد و گل سوم افسانه چترنور در دقیقه ۶۰ کار ملوانی‌ها را تمام کرد تا علی رغم جبران یکی از گل‌های خورده در دقیقه ۶۸ توسط فروغ موری، این شهرداری سیرجان باشد که با اختلاف حریف خود را از پیش رو برمی‌دارد. با این نتیجه شهرداری سیرجان علی رغم امتیاز برابر با خاتون بم، همچنان با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

دو تیم ملوان و سیرجان تا پیش از شروع این بازی به ترتیب با ۱۳ و ۱۲ امتیاز در رتبه اول و چهارم جدول قرار داشتند.

نتایج کامل دیدارهای هفته ششم لیگ برتر زنان:

پیکان البرز ۳ - ۱ ایساتیس کران فارس

پالایش گاز ایلام ۴ - ۰ بادرود تهران

شهرداری سیرجان ۶ - ۱ ملوان بندر انزلی

سپاهان ۰ - ۱ خاتون بم

زارع باطری سنندج ۲ - ۱ کیان نیشابور

کد خبر 623941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.