حمایت رهبر انقلاب مسیر را مشخص کرد

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه پلیس با اقتدار هوشمندانه برای دفاع از ارزش‌ها، برقراری نظم و امنیت و حقوق مردم ایستاده و میدان‌داری می‌کند، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی با حمایت از پلیس، مسیر را مشخص کرد.

به گزارش ایمنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در آیین افتتاحیه پردیس بزرگ رفاهی و تفریحی پلیس رضوی اظهار کرد: توسعه پردیس‌های رفاهی و تفریحی با جدیت در دستورکار فراجا قرار دارد. چرا که بهره‌گیری از این مراکز برای آرامش پرسنل و خانواده‌های آن‌ها بسیار ضروری است.

وی تاکید کرد: تامین مسکن کارکنان انتظامی نیز با جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم بتوانیم در این عرصه، گام‌های موثری در برنامه پنج‌ساله هفتم برداریم.

فرمانده کل انتظامی کشور درباره پردیس بزرگ رفاهی و تفریحی پلیس رضوی گفت: عملیات اجرایی ساخت این پردیس در اسفند سال گذشته آغاز شد و با همت فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، پس از گذشت هشت ماه، امروز فاز اول آن هم‌زمان با ایام باسعادت ولادت حضرت زینب (س) افتتاح می‌شود.

اشتری درباره وقایع و حوادث اخیر هم گفت: پلیس با اقتدار هوشمندانه برای دفاع از ارزش‌ها و برقراری نظم و امنیت و حقوق مردم ایستاده و میدان‌داری می‌کند و بسیج نیز همراهی خوبی در این شرایط داشته است.

وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم با تمام توان، برای استقرار امنیت بایستیم و به این تکلیف خود به‌عنوان سربازان ولایت افتخار می‌کنیم و خوشبختانه مردم قدرشناس نیز از پلیس حمایت کرده‌اند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی با حمایت از پلیس، مسیر را مشخص کرد و برای ما در مقابله با جنگ ترکیبی، بسیار روحیه‌بخش بود.

منبع: فارس

کد خبر 623836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.