وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اردستان سفر خواهد کرد

فرماندار شهرستان اردستان گفت: در آخرین روز از هفته فرهنگی شهرستان اردستان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به‌مناسبت هفته فرهنگ اردستان به این شهرستان سفر خواهد کرد.

سید محمدهادی احمدی‌طبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فردا جمعه یازدهم آذر در آخرین روز از هفته فرهنگی شهرستان اردستان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به‌مناسبت هفته فرهنگ اردستان به این شهرستان سفر خواهد کرد.

وی افزود: نخستین برنامه‌ای که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان اردستان است که به‌صورت نمادین در محل گلزار شهدای گمنام شهرداری انجام می‌شود. سپس از پروژه‌های فرهنگی نیمه‌کاره، سینما درخشان و مرکز هنری، سینمایی و تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان بازدید خواهد شد.

فرماندار شهرستان اردستان ضمن اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع اهالی فرهنگ، هنر و مردمان شهرستان اردستان حضور خواهد یافت، تصریح کرد: این مراسم در مسجد «حضرت موسی بن جعفر» شهر اردستان برگزار خواهد شد و طی آن، از تولیدات فرهنگی شهرستان اردستان ازجمله مستندهای یک‌دقیقه‌ای «اردستان سرای من» که با محوریت آثار تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و آداب و رسوم شهرستان است، رونمایی خواهد شد و دو قسمت از مجموع این مستندها به‌نمایش گذاشته خواهد شد.

احمدی‌طبا با بیان اینکه دهم آذر، سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس است و هفته فرهنگی شهرستان اردستان نیز به همین دلیل شکل گرفته، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع اهالی و فعالان فرهنگی شهرستان اردستان سخنرانی‌ای با موضوع «جایگاه مجلس در امور فرهنگی کشور» خواهد داشت و در ادامه‌ این مراسم، از فعالان کانون‌های فرهنگی مساجد، فعالان مؤسسات فرهنگی، فعالان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی و نویسندگان کتاب شهرستان اردستان تقدیر و تجلیل خواهد شد.

کد خبر 623781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.