پرستار، فرشته‌ رحمتی بر بالین بیمار است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: پرستار فرشته‌ رحمتی بر بالین بیمار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن امیری امروز -پنجشنبه دهم آذرماه- به مناسبت گرامیداشت مقام پرستار، در درمانگاه موقوفه حاج محمد آقا نیکزاد چالشتری، ضمن تبریک میلاد فرخنده عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، اظهار کرد: در بازه زمانی شیوع ویروس منحوس کرونا پرستاران در چشم مردم از همیشه شرافتمندتر شدند و این از الطاف خداوند است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص جایگاه پرستاران، افزود: پرستار، فرشته رحمتی بر بالین بیمار است؛ فرشته‌ای که با جسم و روح بیمار سر و کار دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: پرستاران جزو واقفان اصلی به شمار می‌روند؛ واقفانی که جان و زندگی خود را در راه خدمت به بیماران و مردم وقف کردند.

وی تاکید کرد: نمونه‌ای از بزرگی و بخشش پرستاران را می‌توان در طبع بلند واقف نیک‌اندیش مرحوم دکتر محمد ریاحی دید که با وقف کردن بخشی از اموال خود، مقدمات درمان و معالجه بیماران را در منطقه چالشتر فراهم کرده است.

حجت. الاسلام امیری تصریح کرد: زمین درمانگاهی توسط مرحوم حاج محمدآقا نیکزاد چالشتری وقف شده است و مخارج این درمانگاه از محل اجرای نیت موقوفه مرحوم دکتر محمد ریاحی (مزرعه گهر باران چالشتر) تأمین می‌شود.

به گزارش ایمنا، مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری به همراه معاونان و مسئول دفتر شمیم خدمت آستان مقدس امامزاده دوخاتون (س) شهرکرد از مجموعه پرستاران و کادر درمان این درمانگاه تجلیل کرد.

کد خبر 623738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.