تمثال شهدا بر دیوارهای شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: هدف از نصب تمثال شهدا بر دیوارهای شهر، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به جایگاه شامخ شهدا در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد آنها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز - پنجشنبه دهم آذرماه- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تمثال شهید الیاس ارجمند در مساحت ۷۷ مترمربع در میرآباد شرقی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهار محال و بختیاری با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال رونمایی شد.

وی با اشاره به اجرای طرح تمثال شهدا روی دیوارهای شهر، افزود: زیباسازی دیوارها می‌تواند از نظر روانی تأثیرات مثبتی روی شهروندان داشته باشد و ابزاری برای کسب آرامش خاطر آن‌ها باشد.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، ارج نهادن به جایگاه شامخ شهدا و استفاده از تصویر شهدا در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد آنان است.

واحدیان تصریح کرد: مدیریت شهری شهرکرد پیرو منویات رهبر معظم انقلاب، با طراحی و نصب تمثال و المان شهدا یادآور جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدا است، خانواده معزز و معظم شهدا ساکن شهرکرد با دیدن تصاویر شهیدان آرامش می‌گیرند و یاد و خاطره آنها همیشه در شهر زنده می‌ماند.

به گزارش ایمنا، سردار شهید الیاس ارجمند، فرمانده اطلاعات تیپ ۴۴ حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بود که بیست‌ویکم دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه فاو براثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 623709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.