آغاز عملیات بهسازی راه دسترسی نعلبند تالش

سرپرست شهرداری تالش از آغاز عملیات بهسازی و بتن‌ریزی راه دسترسی به نعلبند و تپه هره‌دشت خبر داد.

مهران نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مسیر دسترسی و خاکی نعلبند و تپه هره‌دشت تالش در زمان بارندگی دچار گل و لای می‌شد، وضعیت مناسبی نداشت و شهروندان و گردشگران در این مسیر به دشواری تردد می‌کردند؛ در حال حاضر عملیات بهسازی راه این منطقه توسط شهرداری آغاز شده است.

وی افزود: راه دسترسی به نعلبند به دلیل داشتن شیب و فراهم نبودن عملیات آسفالت‌ریزی، بتن‌ریزی می‌شود، چراکه بتن نسبت به آسفالت استحکام و دوام بیشتری دارد.

سرپرست شهرداری تالش خاطرنشان کرد: طول این مسیر ۳۶۰ متر و عرض آن حدود هفت متر است و بتن‌ریزی جاده تا یک هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

نجاتی تصریح کرد: در دوره سوم شورای اسلامی شهر، ساختمان تجاری در منطقه نعلبند در زیربنایی به مساحت حدود ۲۵۰ مترمربع در دو طبقه توسط شهردار وقت احداث شد. این ساختمان طی سال‌های اخیر به حال خود رها شده بود و تأسیسات این ساختمان تخریب شده و به سرقت رفت بود؛ پس از اتمام بتن‌ریزی، راه دسترسی بلافاصله بازسازی و سربندی سقف ساختمان آغاز خواهد شد.

وی گفت: ساختمان تجاری شهرداری کاربری پذیرایی از جمله کافی‌شاپ و رستوران دارد و با هدف رونق گردشگری و کسب درآمد پایدار برای شهرداری بازسازی می‌شود.

سرپرست شهرداری تالش افزود: به منظور بتن‌ریزی راه دسترسی و سربندی ساختمان تجاری نعلبند در مجموع ۱۲ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شهرداری پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، شهر هشتپر یا تالش مرکز شهرستان تالش، با حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 623672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.